DENNUSZ Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Maar, het probleem is dus, dat als ik mn Wii aanzet, ik roze en groene horizontale strepen op mn scherm krijg, hoor ook geen geluid meer en verder doettie niks meer, garantie is eraf, geen bonnetje meer, nooit met de Firmware gekloot ofzo.. maar valt dit nog wel zo te repareren ofzo? Wii is net een jaartje oud.. hij was wel eens een keer hard op de grond gevallen, van 1,5 meter ofzo.. (m'n ma wilde de kast schoonmaken, stoot ze mn Wii deraf. ) maar toen daarna deed die het nog wel.. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 20 november 2011 Rapport Geplaatst: 20 november 2011 (bewerkt) Weet je zeker dat het niet aan je TV ligt ? Of aan je kabel ? Bewerkt: 20 november 2011 door Shotyoudie Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 20 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2011 Jep.. ik heb met een andere Wii kabel geprobeerd, zelfde probleem, en aangesloten op de TV van de huiskamer, nogsteeds hetzelfde.. Reageren
Hayte Geplaatst: 21 november 2011 Rapport Geplaatst: 21 november 2011 Hoezo is de garantie er af...? Reageren
DENNUSZ Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 (bewerkt) ^ Omdat ik em nu al 1 jaar en 2 maanden ofzo al heb, en de garantie was een jaar. Bewerkt: 8 december 2011 door Green-VICE-Green Reageren
rienie Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Is garantie niet standaard 2 jaar, had zelf ook een WII met problemen. Even naar Nintendo gestuurd en kreeg netjes een nieuwe, en dat na bijna 2 jaar naar aanschaf. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Volgens de wet heb je 2 jaar fabrieksgarantie op elektronische producten, dus ook je Wii. Reageren
Thundercover Geplaatst: 12 december 2011 Rapport Geplaatst: 12 december 2011 Verplaatst naar Consoles & Game Events. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.