Jump to content

je game mod klaar maken hoe werkt dat?

Recommended Posts

Geplaatst:

beste leden,

ik heb ergens gelezen dat je eerst je gta game mod klaar moet maken voor dat je aan de slag kan. ik zou niet weten hoe dit moet en met welk programma.

ik heb wel een site gevonden met uitleg hoe dit zou moeten maar dat is niet met sparkiv, dus weet ik niet of dit misschien verouderd is.

alvast bedankt

Geplaatst:

1) Open Spark IV

2) Ga naar "gtaiv\pc\models\cdimages en dan vechicles.img" zoals vermeld in readme (dus dubbelklik vehicles.img om te openen)

3) Klik op "import" en ga naar de locatie waar je gedownloade files staan, selecteer ze allemaal en importeer

4) Klik op "Save"

5) Klik op "Rebuild"

Klaar is kees :sigaar:

Geplaatst:

bij de hot presuit mod hebben ze het over een ASI loader en of ik die heb( dan moet ik nee typen en ja typen als ik die niet heb. het gaat dan over een sound bestand)

maar weet niet wat ik moet kiezen:s

Geplaatst:

ik kan beide links niet openen:(

ook heb ik net via spark iv die politie auto erin gezet. hij stond bij het politie bureau toen ik het spel opstartte maar dat was dan ook den enigste:o alle ander politie wagens waren gewoon het zelfde!?

Geplaatst: (bewerkt)

ik kan beide links niet openen:(

ook heb ik net via spark iv die politie auto erin gezet. hij stond bij het politie bureau toen ik het spel opstartte maar dat was dan ook den enigste:o alle ander politie wagens waren gewoon het zelfde!?

Als je Police.wtd en Police.wtf hebt vervangen en je wilt allebij de politie auto's hetzelfde, moet je de naam wijzigen naar Police2.wtf en Police 2.wtd en dan vervangen met de standaard Police2.wtf en Police2.wtd. ;)

Bewerkt: door BiglifeRPG
Geplaatst:

oke dat van die auto is gelukt:p maar ik heb nu nog 2 problemen:(....

- nadat ik policepresuit mod heb geïnstalleerd (met als je ja of nee moet kiezen in verband met een ddlsound bestand) en ik de game wil opstarten doet deze het niet meer.... ik weet nu niet waardoor het komt hij geeft aan: exception EFCreateError in module DSOUND.dll at 000116C5 cannot create file "C:/Program Files (x86)/RockstarGames/Grand Theft Auto IV/asilog.txt". toegang geweigerd.

ik weet echt niet wat ik nu moet doen. had dit de eerste keer ook al:s

ook heb ik een mod geïnstalleerd genaamd ELS (nogwat) deze zou met de politie auto moeten samen werken want dat wordt geshowd in het filmpje op youtube. de link staat erbij. deze heb ik gebruikt en de juiste (volgens youtube) aangeklikt. in het bij geleverde readme(pdf) staat dat ik de inhoud van de map naar de gta IV map moet verplaatsen. er komt dan kopieeren en vervangen te staan en de eerste keer heb ik daarop gedrukt. maar in een youtube filmpje zag ik dat hij alleen maar 2 van deze bestanden verplaatste naar de hoofdmap van GTA IV terwijl dit niet in de readme staat:s

ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen want ik weet het niet meer:s

alvast bedankt;)

Geplaatst:

Als administrator opstarten? :bier:

Inderdaad, probeer dat eens, Rechtermuisknop > Uitvoeren als administrator.

Misschien kan de game niet de game-map zonder rechten bereiken.

Geplaatst:

ja het heeft geholpen:$ bedankt;)

maar ik zit nu nog met een resterend probleem, ik heb muziek in je eigen radiostation gezet (independecenfm ofzo) maar ik kan deze radio zender allen horen in m'n gedownloade politie auto.... als ik in een auto uit het spel zelf zit dan gaat ie automatisch naar vibefm. je hoort wel het geluid dat ie van radiostation wisseld maar dan gaat ie weer op vibefm.

hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...