Jump to content

Screenshots maken

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo allemaal,

ik ben al een paar dagen bezig uit te zoeken hoe ik nou eigenlijk het best foto's kan maken binnen GTA IV alleen ik kom er niet zo goed uit. Ik gebruik nu Fraps maar dat dat is nog niet ideaal. Om goede foto's te maken moet je eerst heel de HUD uitschakelen en om dan een goede output (lees: JPEG-foto's) te krijgen moet je betalen voor het programma. Heeft iemand tips om goede foto's te maken in het spel? Of is er misschien een fucntie zoals in GTA:San Andreas waardoor je gewoon met een in-game camera foto's kan maken?

Alvast heel hartelijk bedankt voor jullie tips!

Geplaatst:

Werkt de gewone printscreen knop niet op je toetsenbord?

Dan kun je ook Xfire downloaden, daarmee kun je filmpjes en screens maken

Geplaatst:

Je kan ook gewoon gebruik maken van de Video Editor die ingebouwd zit in de PC-versie van GTA IV. Daarbij kan je dus ook afstappen van de Third Person View en hoef je geen moeilijke trucjes te gebruiken om Niko uit het beeld te krijgen (zoals in first person view uit een Faggio/helikopter kijken of ergens schuilen en dan de achteruitkijk-knop in te drukken). Daarna kan je handig en gratis screens en video's maken met bijvoorbeeld Xfire en er bestaan vast nog andere gratis programma's die al eerder vermeld zijn; gebruik de zoekfunctie maar eens.

Geplaatst: (bewerkt)

Voor een computer moet je op de ''PrtSc SysRq'' knop drukken, dan kan control v om te plakken in bv. Paint.

Ik had hiervoor een laptop daar moest je eerst op de FN knop drukken, en daarna pas op de ''PrtSc SysRq'' knop.

Sowieso 1 van die mogenlijkheden :puh:

En zoals vorige al zeiden, voor Gta IV heb je ook een video editor, althans: computer-versie.

Die kan je ook gebruiken voor dat soort dingen, maar nu weet je ook hoe je een printscreen in algemeen maakt.

Bewerkt: door GospGTA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...