520860 Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Hallo allemaal, ik ben al weer een poosje GTA IV aan het spelen maar nu crasht het spel constant meestal nadat ik uit m'n safehouse in Algonquin (die ene die Roman gekocht heeft) ben gestapt en één keer na de missie The Holland Play. Ik krijg een schermpje dat zegt: GTA IV Fatal Error: ZLIB20 Nadat ik op OK heb gedrukt krijg ik een schermpje dat zegt dat GTA IV niet meer werkt. Wie weet wat ik er aan kan doen? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Waarschijnlijk moet je het spel herinstalleren! Reageren
520860 Geplaatst: 22 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Waarschijnlijk moet je het spel herinstalleren! Kan ik ook gwoon 'Repair' doen als ik de installatiewizard start? Misschien is er een bestand beschadigd. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Dat kan volgens mij ook Reageren
520860 Geplaatst: 22 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2011 Dat kan volgens mij ook Net geprobeerd, werkt niet. Gelijk na het laden van mijn savegame crashte 'ie al. Ik denk dat ik maar weer opnieuw moet installeren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.