Gta Ripper Geplaatst: 22 november 2011 Rapport Geplaatst: 22 november 2011 (bewerkt) Origineel: Mijn edit:V1V2Voor degenen die geïnteresseerd zijn hoe ik dit heb gemaakt heb ik de PSD geupload in mijn PSD topic onder extra's! Bewerkt: 22 november 2011 door Gta Ripper Reageren
Wapperjas Geplaatst: 23 november 2011 Rapport Geplaatst: 23 november 2011 Prachtig! Echt heel mooi gedaan! Ik kan je niet echt feedback geven, want heb zo goed als geen kennis over photoshop.. Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Dit heb je echt super goed gedaan. Misschien had je die weerwolf wel weg moeten laten, want doordat die weerwolf zou je verwachten dat er een 'creapy' sfeer is, maar ik vind deze dit werkje nog steeds best wel 'warm'. Ik zou de wolf weghalen of de sfeer toch veranderen naar nóg iets donkerder, vooral in de lucht en bij dat plaatsje(?) rechts onderin. Verder, écht super goed gedaan! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Ik vind die wolf juist wel wat positiefs erbij toevoegen. Gta Ripper, dit ben ik gewend van je. Dit zijn kunstwerken die echt prachtig zijn. Echt prachtig man. Ga zo door! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Op zich mooi gedaan, het komt me heel herkenbaar voor (Toevallig ergens in de Alpen ofzo?). De wolf had ik er uit gelaten, hoewel ze natuurlijk wel voorkomen in de bergen. Het is vooral het feit dat ik 'm er nep uit vind zien (alle poten staan achter elkaar, alsof ie op een koord loopt). Het feit dat het donker is, maar je toch nog de groen-tinten ziet, dat is precies zoals het in het echt ook is, mooi gedaan. Wat ik trouwens wel raar vind ik dat ik volgens mij twee manen zie, of de maan en de aarde? Zou ik niet doen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Wat ik trouwens wel raar vind ik dat ik volgens mij twee manen zie, of de maan en de aarde? Zou ik niet doen. Moet een andere planeet voorstellen. Ik zat zelf ook nog te twijfelen om één van de twee weg te laten, maar heb toch gekozen ze beide te laten staan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.