Jump to content

Pasword voor DVD's ?

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedenmiddag,

Ik wil graag iemand met kerst een zelfgemaakte DVD sturen. Maar zij wooont een paar (honderd) km van mij af. En daarom wilde ik het nu alvast sturen, en dat er dan een soort van encryptie of password op de dvd zit, die ik haar dan later kan geven. Is dit mogelijk ?

Geplaatst:

Wat je kan doen is er een .rar van maken en daar een pass op zetten die je dus later geeft.

Ik probeer een wachtwoord in te stellen met winrar, maar ik vul het wachtwoord in druk op OK. en dan laat ik m archiven, en dan staat er uiteindelijk nog geen wachtwoord op.

De bestanden zijn 1.1GB, ik dacht dat met rarren het kleiner werdt, wil het namelijk branden op een 700MB CD, anders moet ik ff een DVDtje zoeken. Maar is dat te compressen naar 700- MB ?

Geplaatst:

Wat je kan doen is er een .rar van maken en daar een pass op zetten die je dus later geeft.

Ik probeer een wachtwoord in te stellen met winrar, maar ik vul het wachtwoord in druk op OK. en dan laat ik m archiven, en dan staat er uiteindelijk nog geen wachtwoord op.

De bestanden zijn 1.1GB, ik dacht dat met rarren het kleiner werdt, wil het namelijk branden op een 700MB CD, anders moet ik ff een DVDtje zoeken. Maar is dat te compressen naar 700- MB ?

Ligt eraan, Als er veel bestanden zijn levert dat meestal al wel ruimte op om het te archiveren. Volgens mij werkt het ook goed bij tekst, maar bij afbeeldingen en video niet. Je kan toch ook compressie level kiezen? of is dat alleen bij 7zip?

Geplaatst:

Ligt eraan, Als er veel bestanden zijn levert dat meestal al wel ruimte op om het te archiveren. Volgens mij werkt het ook goed bij tekst, maar bij afbeeldingen en video niet. Je kan toch ook compressie level kiezen? of is dat alleen bij 7zip?

Ik ga eens het compressie level verhogen inderdaad. Maar nu zit ik alsnog met het wachtwoord probleem.

Geplaatst: (bewerkt)

Compressie verhogen, heeft geen nut. Morgen dus spindeltje DVD's kopen. Maar ik heb ooit eens een .rar of .zip file gedownload. En daar moest ik voordat ik in het archief kwam, al een wachtwoord intikken. Nu kan ik het archief gewoon openen, en als ik dan probeer iets te openen vraagt ie om een password. Is dit ergens in te stellen dat ik het wachtwoord vooraf moet invoeren ?

oh dubbelpost..

Bewerkt: door Wapperjas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...