Mocrosahbi Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Hallo allemaal, ik ben hier een tijdje niet geweest maar ik ben nu weer ff terug omdat ik een probleem heb. Na een paar maanden pauze gehad te hebben met Gta San andreas te spelen (Op Pc), heb ik het spel maar weer geinstalleerd. Hij doet het prima wanneer ik het spel installeer, dus ik ''finish'' de installatie en er komt zo'n scherm in beeld met: Play GTA san Andreas, instal directx9 enzo. IK klik op play GTA Sa, en het schijfje begint te draaien, enz maar het spel start gewoon niet op :S ik probeer alles maar het lukt niet. Er komt ook geen error in beeld ofzo het spel start gewoon niet. Ik vind dit erg vreemd want ik had normaal nooit problemen met GTA SA en ik speel nog steeds op dezelfde pc, ook heb ik het spel niet gedownload maar gekocht uit de winkel ik hoop dat iemand mij kan helpen, want wil het erg graag weer spelen, Alvast bedankt! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Probeer het eens via een snelkoppeling op het bureaublad of in het startmenu. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Probeer het eens via een snelkoppeling op het bureaublad of in het startmenu. Heb ik al gedaan, heb zelfs het spel geuninstalled en weer terug geinstalleerd maar het spel blijft raar doen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Heb je al geprobeerd GTA: San Andreas uit te voeren als Administrator? (Rechtermuisknop op GTA: SA snelkoppeling > Compatibiliteit > Als Administrator uitvoeren) Heb je ook je drivers van je videokaart geüpdatet en heb je de laatste versie van DirectX op je PC staan? Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2011 (bewerkt) Euhm er staat geen compabiliteit als ik hier met rechtermuisknop op de snelkoppeling klik... Ik heb zelf windows xp dus dat is ok, laatste versie directX welke is dat? Bewerkt: 24 november 2011 door Mocrosahbi Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Windows XP verandert de zaak, daar zit inderdaad niet de 'als Administrator' functie bij. Voor Windows XP heb je DirectX 9 nodig om GTA: San Andreas te spelen. Heb je eigenlijk wel Service Pack 1 of hoger geïnstalleerd? Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Ja want in april was de laatste keer dat ik SA heb gespeeld dus hij hoord het eigenlijk gewoon te doen. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Geplaatst: 24 november 2011 Dan zal het niet aan je PC liggen. Stond de map 'San Andreas User Files' nog in jouw 'Mijn Documenten' voordat je het spel installeerde? Verwijder het bestandje gta_sa.set eens uit die map. Mocht er nog steeds niets veranderd zijn aan de situatie, herinstalleer je spel dan eens. Er zou wel eens iets fout kunnen zijn gegaan bij de installatie. Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2011 (bewerkt) Ik zie dat bestandje niet staan ik maak wel even een print screan. http://imageshack.us/photo/my-images/72/pffk.png/ Enigste wat er staat, dit zijn allemaal lege mappen in GTA SA userfiles. mischien kan het aan samp liggen, het is een mod dat ik toen ook speelde(Multiplayer) en nu zie ik dat die map SAMP erbij zit terwijl ik samp zelf nu niet heb gedownload. Bewerkt: 24 november 2011 door Mocrosahbi Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2011 kan iemand nog steeds niet helpen? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 De SA-MP staat er nog omdat je userfiles niet worden verwijderd als je GTA San Andreas uninstalleerd en de map blijft geloof ik ook staan als je SA-MP verwijderd. Nogmaals, heb je het spel al geherinstalleerd? Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2011 (bewerkt) Ga ik nu doen, maar ik heb het spel al echt meerdere keren herinstalleerd, doet het nog steeds niet... Heb het spel ook geprobeerd op de laptop daar doet hij het ook niet op. Bewerkt: 25 november 2011 door Mocrosahbi Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Heb je je GTA: San Andreas DVD al nagekeken op krassen, aangezien je vermeld dat hij het ook niet op je laptop doet? Reageren
Mocrosahbi Geplaatst: 25 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Ik zie er toch wel wat vuiligheid en krassen op. Mischien komt het daardoor dan.. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Geplaatst: 25 november 2011 Je kan je DVD oppoetsen met een zacht, vochtig doekje maar met grote waarschijnlijkheid is er niks meer aan te doen. Mocht het daarna nog steeds niet lukken dan is het helaas een kwestie van het opnieuw aanschaffen van GTA: San Andreas of je kan proberen het spel te spelen met een geleende GTA: San Andreas DVD van een vriend o.i.d. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.