Jump to content

Cesar Vialpando (missie)


AZAZ09

Recommended Posts

Verander je beeldschermrevolutie eens in de display instellingen, dan worden de pijlen weer zichtbaar. Er zijn meer mensen met dit probleem, ook gelijk handig voor de eerste Og Loc missie.

Bewerkt: door Sjaakswabber
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens op het forum gezocht en zag dat er meer mensen last van hadden.

- Heb je mods gebruikt? Die zouden de pijltjes onzichtbaar kunnen maken.

- Als je bij je displayopties kijkt in GTA moet achter Radar mode staan: Maps & Blips en je moet dan meteen even kijken of Hud mode en Legend aan zijn

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eens op het forum gezocht en zag dat er meer mensen last van hadden.

- Heb je mods gebruikt? Die zouden de pijltjes onzichtbaar kunnen maken.

- Als je bij je displayopties kijkt in GTA moet achter Radar mode staan: Maps & Blips en je moet dan meteen even kijken of Hud mode en Legend aan zijn

Nee ik heb geen mods gebruikt en ik ga straks weer bij display kijken. Hopen dat het lukt !

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan ook eens gta_sa.set te verwijderen (mochten andere instellingen niet helpen). Je kunt dat bestandje vinden in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten. Het zou je instellingen moeten resetten, wat nog wel eens problemen kan oplossen.

Link to comment
Delen op andere websites

Probeer dan ook eens gta_sa.set te verwijderen (mochten andere instellingen niet helpen). Je kunt dat bestandje vinden in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten. Het zou je instellingen moeten resetten, wat nog wel eens problemen kan oplossen.

Ik heb GTA San Andreas User Files verwijderd maar ik zie nog steeds niet de pijltjes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...