AZAZ09 Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Zoals mijn vraag al luid ik kan bij missie Cesar Vialpando de pijlen niet zien weet iemand een oplossing om de missie afteronden ? zie afbeelding voor een beter beeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 (bewerkt) Welke pijlen? die voor het dansen zie je toch gewoon? (die zie ik wel als ik naar de afbeelding kijk...) Je kunt ook een savegame gebruiken in dit topic kom je wel wat veder Bewerkt: 24 november 2011 door xoex23 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AZAZ09 Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Welke pijlen? die voor het dansen zie je toch gewoon? (die zie ik wel als ik naar de afbeelding kijk...) Je kunt ook een savegame gebruiken in dit topic kom je wel wat veder Dat is NIET mijn eigen afbeelding maar die van internet en die pijlen zie ik dus niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 (bewerkt) Verander je beeldschermrevolutie eens in de display instellingen, dan worden de pijlen weer zichtbaar. Er zijn meer mensen met dit probleem, ook gelijk handig voor de eerste Og Loc missie. Bewerkt: 24 november 2011 door Sjaakswabber Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Hoelang heb je gewacht? Nadat de muziek is gestart kan het even duren voordat je de pijlen ziet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AZAZ09 Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 ik heb de resoluties aangepast maar nog steeds geen pijltjes en ik heb 30 seconde gewacht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Ik heb eens op het forum gezocht en zag dat er meer mensen last van hadden. - Heb je mods gebruikt? Die zouden de pijltjes onzichtbaar kunnen maken. - Als je bij je displayopties kijkt in GTA moet achter Radar mode staan: Maps & Blips en je moet dan meteen even kijken of Hud mode en Legend aan zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AZAZ09 Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Ik heb eens op het forum gezocht en zag dat er meer mensen last van hadden. - Heb je mods gebruikt? Die zouden de pijltjes onzichtbaar kunnen maken. - Als je bij je displayopties kijkt in GTA moet achter Radar mode staan: Maps & Blips en je moet dan meteen even kijken of Hud mode en Legend aan zijn Nee ik heb geen mods gebruikt en ik ga straks weer bij display kijken. Hopen dat het lukt ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 24 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Probeer dan ook eens gta_sa.set te verwijderen (mochten andere instellingen niet helpen). Je kunt dat bestandje vinden in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten. Het zou je instellingen moeten resetten, wat nog wel eens problemen kan oplossen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AZAZ09 Geplaatst: 24 november 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 november 2011 Probeer dan ook eens gta_sa.set te verwijderen (mochten andere instellingen niet helpen). Je kunt dat bestandje vinden in GTA San Andreas User Files in Mijn Documenten. Het zou je instellingen moeten resetten, wat nog wel eens problemen kan oplossen. Ik heb GTA San Andreas User Files verwijderd maar ik zie nog steeds niet de pijltjes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2011 Probeer de missie 'Life's a Beach' van OG Loc (Te spelen na de missie 'OG Loc' van Big Smoke) eens te spelen en kijk of je daar wel pijltjes krijg als je moet dansen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 25 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2011 Voor als het nog niet op gelost is... Probeer is je compatibiliteitsmodus in te schakelen op windows 98,Dat wil ook nog wel eens helpen Suc6! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.