maikelsteneker Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Hallo allemaal. Ik heb vandaag voor het eerst GTA San Andreas. Een superspel, maar het is zo sloom!!! Ik heb gekeken op gtagames.nl, en ik heb alle minimum systeemeisen. Aanbevolen heb ik op de DVD-speed na allemaal. Toch is GTA SA sloom. Het is speelbaar als ik alles op minimum zet, maar dan nog te sloom om er genoeg lol aan te beleven. Is er misschien een oplossing voor? Dit is mijn systeem zo'n beetje: AMD Athlon XP1700+ GeForce 2 video goede boxen draadloze muis en toetsenbord die gewoon snel werken. harde schijf van 40 gb, waarvan nog zo'n 100 mb vrij is. (zou 't daaraan liggen) Ik heb wel best veel geïnstalleerd... Als het zou helpen kan ik mijn computer gerust opnieuw installeren, maar dan moet het wel zin hebben!!! Alvast bedankt voor de hulp! Maikel Steneker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtafen Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Hallo allemaal.Ik heb vandaag voor het eerst GTA San Andreas. Een superspel, maar het is zo sloom!!! Ik heb gekeken op gtagames.nl, en ik heb alle minimum systeemeisen. Aanbevolen heb ik op de DVD-speed na allemaal. Toch is GTA SA sloom. Het is speelbaar als ik alles op minimum zet, maar dan nog te sloom om er genoeg lol aan te beleven. Is er misschien een oplossing voor? Dit is mijn systeem zo'n beetje: AMD Athlon XP1700+ GeForce 2 video goede boxen draadloze muis en toetsenbord die gewoon snel werken. harde schijf van 40 gb, waarvan nog zo'n 100 mb vrij is. (zou 't daaraan liggen) Ik heb wel best veel geïnstalleerd... Als het zou helpen kan ik mijn computer gerust opnieuw installeren, maar dan moet het wel zin hebben!!! Alvast bedankt voor de hulp! Maikel Steneker hoeveel is jouw gforce MB Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Op GTAgames.nl kan je de systeem eisen vinden van GTA San Andreas. Daar kan je lezen dat je minimaal een GeForce3 of beter nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
maikelsteneker Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 O ja, ik zie het Wat een stomme fout :blink: . Is er misschien een manier om SA toch sneller te laten draaien? Gewoon met de videokaart die ik nu heb? En als ik dan een nieuwe koop, welke is dan de beste (anders draait de volgende GTA weer niet!). Er staat alleen al een hele GeForce lijst op NVidia.com... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ik heb geforce 2 64 mb, en op alles z'n lelijkst doet 'ie het nog gewoon goed hoor! Greetz, Joris :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n1i9e8l6s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Domme redenering van Rockstar waarom de geforce 2 (geforce 3 of hoger op de doos schrijven) niet ondersteunen terwijl de geforce 4 mx een opgewaardeerde geforce 2 waar zelfs hardwarefuncties van een geforce 3 ontbreken zoals pixel en vertex shaders 1.1 support. Hoeveel intern geheugen heb je ? Staat de frame limiter aan ? Je kan je pc optimaliseren om games te spelen door gamexp te installeren , deze maakt een profiel speciaal aan om te gamen aan de hand van jouw pc-capaciteiten. Is hier te downloaden : http://www.theorica.net Installeer ook deze tweakdrivers : http://www.omegadrivers.net Zet ook alles op low en speel op 16 bit ipv 32 bit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gionimo Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hoe snel is je processor ? Hij lijkt mij op het eerste gezicht te traag. Tip 1: maak eerst tot ongeveer 500mb schijfruimte vrij, dit maakt je systeem bij andere taken iedergeval sneller. Tip2: jouw videokaart is denk ik te oud, hij ondersteund geen directx 9, dat heb je wel nodig. een mooie videokaart voor een leuke prijs is de Ati Sapphire Radeon 9600XT ( kijk eens op www.informatique.nl ) succes! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 zet de framelimiter eens uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.