Jump to content

Waarom is SA zo sloom?

maikelsteneker

Recommended Posts

Hallo allemaal.

Ik heb vandaag voor het eerst GTA San Andreas.

Een superspel, maar het is zo sloom!!! Ik heb gekeken op gtagames.nl, en ik heb alle minimum systeemeisen. Aanbevolen heb ik op de DVD-speed na allemaal. Toch is GTA SA sloom. Het is speelbaar als ik alles op minimum zet, maar dan nog te sloom om er genoeg lol aan te beleven.

Is er misschien een oplossing voor? Dit is mijn systeem zo'n beetje:

AMD Athlon XP1700+

GeForce 2 video

goede boxen

draadloze muis en toetsenbord die gewoon snel werken.

harde schijf van 40 gb, waarvan nog zo'n 100 mb vrij is. (zou 't daaraan liggen)

Ik heb wel best veel geïnstalleerd... Als het zou helpen kan ik mijn computer gerust opnieuw installeren, maar dan moet het wel zin hebben!!!

Alvast bedankt voor de hulp! :D

Maikel Steneker

Delen op andere websites

Hallo allemaal.

Ik heb vandaag voor het eerst GTA San Andreas.

Een superspel, maar het is zo sloom!!! Ik heb gekeken op gtagames.nl, en ik heb alle minimum systeemeisen. Aanbevolen heb ik op de DVD-speed na allemaal. Toch is GTA SA sloom. Het is speelbaar als ik alles op minimum zet, maar dan nog te sloom om er genoeg lol aan te beleven.

Is er misschien een oplossing voor? Dit is mijn systeem zo'n beetje:

AMD Athlon XP1700+

GeForce 2 video

goede boxen

draadloze muis en toetsenbord die gewoon snel werken.

harde schijf van 40 gb, waarvan nog zo'n 100 mb vrij is. (zou 't daaraan liggen)

Ik heb wel best veel geïnstalleerd... Als het zou helpen kan ik mijn computer gerust opnieuw installeren, maar dan moet het wel zin hebben!!!

Alvast bedankt voor de hulp! :D

Maikel Steneker

hoeveel is jouw gforce MB

Delen op andere websites

O ja, ik zie het ;) Wat een stomme fout :blink: .

Is er misschien een manier om SA toch sneller te laten draaien? Gewoon met de videokaart die ik nu heb?

En als ik dan een nieuwe koop, welke is dan de beste (anders draait de volgende GTA weer niet!). Er staat alleen al een hele GeForce lijst op NVidia.com...

Delen op andere websites

Domme redenering van Rockstar waarom de geforce 2 (geforce 3 of hoger op de doos schrijven) niet ondersteunen terwijl de geforce 4 mx een opgewaardeerde geforce 2 waar zelfs hardwarefuncties van een geforce 3 ontbreken zoals pixel en vertex shaders 1.1 support.

Hoeveel intern geheugen heb je ?

Staat de frame limiter aan ?

Je kan je pc optimaliseren om games te spelen door gamexp te installeren , deze maakt een profiel speciaal aan om te gamen aan de hand van jouw pc-capaciteiten. Is hier te downloaden : http://www.theorica.net

Installeer ook deze tweakdrivers : http://www.omegadrivers.net

Zet ook alles op low en speel op 16 bit ipv 32 bit.

Delen op andere websites

Hoe snel is je processor ? Hij lijkt mij op het eerste gezicht te traag.

Tip 1: maak eerst tot ongeveer 500mb schijfruimte vrij, dit maakt je systeem bij andere taken iedergeval sneller.

Tip2: jouw videokaart is denk ik te oud, hij ondersteund geen directx 9, dat heb je wel nodig. een mooie videokaart voor een leuke prijs is de Ati Sapphire Radeon 9600XT ( kijk eens op www.informatique.nl )

succes!

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...