Jump to content

[NEW] PC voor BoerBanaan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Budget: €1000

Doel: Gaming, school en af en toe photoshop

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld

Benodigde randapparatuur: Niks, toetsenbord, beeldscherm, muis, boxen en zo heb ik al.

Besturingssysteem: Niet nodig

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Niks

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door het bedrijf

Extra koeling (voor overklokken)?: Wat zullen jullie adviseren?

post-115880-1322412860,83.png

Ik heb deze configuratie gemaakt, kan iemand hem beter maken? :')

Ja ik weet dat ik nog een topic open heb staan, maar ik vind het duidelijker als ik een nieuw topic aanmaak, want ik weet nu zeker dat ik een nieuwe pc wil.

Bewerkt: door BoerBanaan

Wordt moeilijk, omdat de harde schijven (onnodig) achterlijk duur zijn geworden.post-66031-1322413221,27.jpg

LET OP: even snel in elkaar gezet, kan veel beter, maar een voorbeeldje.

Bewerkt: door kelwin
Geplaatst:

Wordt moeilijk, omdat de harde schijven (onnodig) achterlijk duur zijn geworden.

LET OP: even snel in elkaar gezet, kan veel beter, maar een voorbeeldje.

Ik heb een budget van 1000 euro en die wil ik ook graag vol hebben :x

Geplaatst:

Voor de hardeschijf kun je beter even een oude gebruiken. De prijzen zijn zowat verdubbeld door de overstroming in Thailand, dus je bent beter af met een tijdelijke HDD.

Ik denk dat je beter af bent met een i5 2500k voor gamen.

Geplaatst:

Onthou wel dat je een goedkope, SATA-II, 7200RPM HDD moet hebben, anders wordt deze de bottleneck van je pc, wat geldverspilling is.

Geplaatst:

Na wat rondzoeken ben ik deze computer tegengekomen, is dit niet dé computer voor 1000 euro als ik het RAM geheugen uitbreid naar 8GB en de HDD uitbreid met 1TB? :D

Geplaatst:

5242ab11230af35893266017bdb29602.png

Terug naar de 1000 euro kan makkelijk door de SSD weg te halen, heb zoiets erin geplakt omdat normale schijven net zo duur zijn.

Of je moet alles geleidelijk minder maken zodat je de SSD kan houden, moet je zelf effe kijken.

Geplaatst:

5242ab11230af35893266017bdb29602.png

Terug naar de 1000 euro kan makkelijk door de SSD weg te halen, heb zoiets erin geplakt omdat normale schijven net zo duur zijn.

Of je moet alles geleidelijk minder maken zodat je de SSD kan houden, moet je zelf effe kijken.

Waarom zo'n overpriced Mobo?

Waarom zo'n overpriced Mobo?

Overpriced?

Dat is hetzelfde als een fiets kopen met houten wielen, het werkt maar het is kut.

Daarnaast vind ik het bedrag meevallen voor een best wel high end bordje.

Bewerkt: door GolfG60
Geplaatst:

Ligt eraan, de USB porten zitten erg krap op elkaar, en geloof me; dat is niet fijn. Is er mischien een ATX i.p.v uATX Mobo, die vergelijkbaar is.

Geplaatst:

Als je een upgrade van 6 tot 8 RAM zou doen, dan is hij helemaal goed. (het liefst 8 i.v.m. de spellen van de toekomst)

Geplaatst:

Oké, ik heb besloten om DEZE computer te kopen, omdat ik eergisteren 1000 euro van m'n opa en oma heb gekregen. Als iemand een betere computer van deze prijsklasse voor me kan samenstellen hoor ik dat graag. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...