Jump to content

PSN-account verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

onlangs heb ik een PS3 gekocht, en heb dus een PSN account moeten aanmaken. Ik had al eentje van vroeger (PSP), maar dit wachtwoord vond ik niet meer en dus heb ik dat opnieuw moeten aanvragen. Dus nu heb ik 2 accounts, mijn huidig account (met al enkele trofeeën op) wil ik houden, en het andere verwijderen. Hoe moet ik dat doen? En ik zou graag mijn emailadres van mijn huidige account veranderen naar dat emailadres van dat oude, kan dit?

Mvg

Geplaatst: (bewerkt)

Hoezo heb je nu 2 accounts? Als je je vergeten wachtwoord opnieuw op zou vragen, zou je gewoon simpelweg een nieuw wachtwoord moeten kunnen aanmaken. Zonder dat je een nieuw account aan hoeft te maken.

Overzetten van trofeeën naar een ander account is namelijk niet mogelijk.

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst:

Hoezo heb je nu 2 accounts? Als je je vergeten wachtwoord opnieuw op zou vragen, zou je gewoon simpelweg een nieuw wachtwoord moeten kunnen aanmaken. Zonder dat je een nieuw account aan hoeft te maken.

Overzetten van trofeeën naar een ander account is namelijk niet mogelijk.

Hij wilt niet zijn trofeeën overzetten, die heeft hij al op zijn nieuwe/huidige staan.

Hij vraagt of ie zijn oude account kan verwijderen, en volgens mij gaat dit niet.

En dus je oude emailadres voor je nieuwe account gebruiken gaat dus niet.

Geplaatst:

1. Vraag het wachtwoord van je oude PSN account op.

2. Verander het email op je oude PSN account.

3. Verander nu het email op je nieuwe PSN account naar het email adres dat je wilt.

4. Dat zou moeten werken. :)

Geplaatst:

1. Vraag het wachtwoord van je oude PSN account op.

2. Verander het email op je oude PSN account.

3. Verander nu het email op je nieuwe PSN account naar het email adres dat je wilt.

4. Dat zou moeten werken. :)

Kun je je email adres aanpassen? :cab:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...