bws Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) hallo allemaal, ik had een vraag: ik ben bezig met een skin te maken voor GTA:San andreas nu was mijn vraag of ik de naam Gtagames.nl op de rug mag zetten van de skin. hier een screenshot er van: (graag hoor ik ook wat jullie er van het design vinden ) groetjes Bws B) Bewerkt: 6 juli 2005 door bws Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik denk vast van wel....je kan ook gaan samenwerken met San GTAgames, die veranderen ook alles in gtagames.nl dingetjes. Reageren
bws Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ok thnx voor je reply ik zal ff kijken of ik iemand van die modding groep kan spreken Reageren
Vinewood Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik zou niet weten hoezo het niet mag. het is toch alleen maar reclame voor gtagames. ? Reageren
PatrickW Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Zolang je fatsoenlijk werk aflevert, lijkt het me geen enkel probleem. Maar je moet natuurlijk geen rommel maken met onze naam erop. maar ik heb er alle vertrouwen sdat et goed komt.... veel modding plezier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.