liinseyy17 Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Ik gebruik SAMI v1.1 voor mods en SA is ook v1 want ik heb em al gedowngrade. Maar als ik een auto wil vervangen en geinstalleerd heb en dan gta opstart zijn de auto's niet vervangen. alles blijft hetzelfde :S weet iemand wat ik moet doen???? Reageren
niko.bellic Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Ik gebruik SAMI v1.1 voor mods en SA is ook v1 want ik heb em al gedowngrade. Maar als ik een auto wil vervangen en geinstalleerd heb en dan gta opstart zijn de auto's niet vervangen. alles blijft hetzelfde :S weet iemand wat ik moet doen???? Welke mods zijn het? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Welke versie heb je?: 2.0 / 1.1 / 1.0?? Reageren
liinseyy17 Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik gebruik SAMI v1.1 voor mods en SA is ook v1 want ik heb em al gedowngrade. Maar als ik een auto wil vervangen en geinstalleerd heb en dan gta opstart zijn de auto's niet vervangen. alles blijft hetzelfde :S weet iemand wat ik moet doen???? Welke mods zijn het? Car Mods van gtainside Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik gebruik SAMI v1.1 voor mods en SA is ook v1 want ik heb em al gedowngrade. Maar als ik een auto wil vervangen en geinstalleerd heb en dan gta opstart zijn de auto's niet vervangen. alles blijft hetzelfde :S weet iemand wat ik moet doen???? Welke mods zijn het? Car Mods van gtainside Leg eens uit wat je precies gedaan hebt om ze te vervangen? Reageren
liinseyy17 Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik gebruik SAMI v1.1 voor mods en SA is ook v1 want ik heb em al gedowngrade. Maar als ik een auto wil vervangen en geinstalleerd heb en dan gta opstart zijn de auto's niet vervangen. alles blijft hetzelfde :S weet iemand wat ik moet doen???? Welke mods zijn het? Car Mods van gtainside Leg eens uit wat je precies gedaan hebt om ze te vervangen? Nou met SAMI wou ik een clover vervangen voor een BMW, gewoon als zip bestand, ik klik op installeren en dan zegt ie dat de vervanging gelukt is. Maar als ik dan gta opstart en ga kijken of de clover vervangen is, is dat niet zo. De clover is nog gewoon een clover en geen bmw. Ik heb geen car spawner want die doet het ook niet als ik het wil gebruiken. Dus ik weet niet wat ik moet doen Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) Nou met SAMI wou ik een clover vervangen voor een BMW, gewoon als zip bestand, ik klik op installeren en dan zegt ie dat de vervanging gelukt is. Maar als ik dan gta opstart en ga kijken of de clover vervangen is, is dat niet zo. De clover is nog gewoon een clover en geen bmw. Ik heb geen car spawner want die doet het ook niet als ik het wil gebruiken. Dus ik weet niet wat ik moet doen Ik heb geen ervaring met SAMI en ik installeer mijn auto mods altijd handmatig, nog nooit één probleem mee gehad. Misschien moet je eens proberen te installeren via img-tool, zoals ik altijd doe. In het begin lijkt het misschien moeilijk, maar eigenlijk is het dat niet. Een tutorial vind je op volgende link waar alles in het lang en in het breed wordt uitgelegd: Klik Bewerkt: 30 november 2011 door Golf_MK1 Reageren
liinseyy17 Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Nou met SAMI wou ik een clover vervangen voor een BMW, gewoon als zip bestand, ik klik op installeren en dan zegt ie dat de vervanging gelukt is. Maar als ik dan gta opstart en ga kijken of de clover vervangen is, is dat niet zo. De clover is nog gewoon een clover en geen bmw. Ik heb geen car spawner want die doet het ook niet als ik het wil gebruiken. Dus ik weet niet wat ik moet doen Ik heb geen ervaring met SAMI en ik installeer mijn auto mods altijd handmatig, nog nooit één probleem mee gehad. Misschien moet je eens proberen te installeren via img-tool, zoals ik altijd doe. In het begin lijkt het misschien moeilijk, maar eigenlijk is het dat niet. Een tutorial vind je op volgende link waar alles in het lang en in het breed wordt uitgelegd: Klik Img tool geprobeerd en nope geen vervanging. Volgens mij moet ik me er gewoon bij neerleggen dat mijn SA de mods gewoon niet pakt. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Je zou ook winRAR kunnen gebruiken. Deze metode gebruik ik en het wekt gewoon. : Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Img tool geprobeerd en nope geen vervanging. Volgens mij moet ik me er gewoon bij neerleggen dat mijn SA de mods gewoon niet pakt. Leg anders gewoon eens precies uit wat je doet, ik kan namelijk moeilijk geloven dat je auto's vervangt en dat deze niet ingame komen... Reageren
liinseyy17 Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Img tool geprobeerd en nope geen vervanging. Volgens mij moet ik me er gewoon bij neerleggen dat mijn SA de mods gewoon niet pakt. Leg anders gewoon eens precies uit wat je doet, ik kan namelijk moeilijk geloven dat je auto's vervangt en dat deze niet ingame komen... Ik doe precies wat er bij de uitleg staat, die je me gegeven had die link, alleen als ik dat laatste stuk wil doen met handling.cfg enzo vervangen dan kan ik niet opslaan. En als ik dat oversla dat gedeelte met handling enzo dan worden de auto's ook niet vervangen. Ik vind t zwaar vervelend dat het modden gewoon niet lukt! Reageren
Golf_MK1 Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Img tool geprobeerd en nope geen vervanging. Volgens mij moet ik me er gewoon bij neerleggen dat mijn SA de mods gewoon niet pakt. Leg anders gewoon eens precies uit wat je doet, ik kan namelijk moeilijk geloven dat je auto's vervangt en dat deze niet ingame komen... Ik doe precies wat er bij de uitleg staat, die je me gegeven had die link, alleen als ik dat laatste stuk wil doen met handling.cfg enzo vervangen dan kan ik niet opslaan. En als ik dat oversla dat gedeelte met handling enzo dan worden de auto's ook niet vervangen. Ik vind t zwaar vervelend dat het modden gewoon niet lukt! Staan de bestanden handling, carmods, carcols en vehicles.ide ingesteld als 'Alleen lezen'? In dat geval moet je dit aanpassen en dan zou het moeten werken. Als het dan nog niet lukt moet misschien de map zelf zo worden ingesteld. PS: Als dit zo is, dan heb je de tutorial niet echt nauwkeurig gevolgd. Reageren
niko.bellic Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Dit help je misschien veder. Klik! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.