Jump to content

Savegames overzetten


bryanvullers

Recommended Posts

hallo ik heb op mijn laptop een game account aangemaakt maar mijn safe game van gta iv staat niet op dat account hoe kan ik mijn safe game op mijn game account zetten?

groetjes bryan vullers

>>> Door Hanneswasco: Topictitel verduidelijkt, gelieve in het vervolg een duidelijke topictitel te kiezen, in plaats van de algemene 'hulp'-titel.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Door in te loggen met het account waar je die savegames ook mee hebt gehaald, als je met een ander account inlogt zul je er niet mee kunnen spelen. Volgensmij is er wel iets voor maar hoe dat precies werkt weet ik niet

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, je bedoelt dat je een nieuw account op je laptop hebt gemaakt en ik dacht dat je een nieuw game account voor je GTA had gemaakt :puh:

Je savegames staan in deze map

C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Dan ga je naar de map savegames en dan klik je op de map die begint met user_

De inhoud van die map kopieer je en zet je op een usb stick, en die zet je op dezelfde manier weer terug als je op je nieuwe account zit

Je moet wel een keer GTA hebben gespeeld anders is die map niet zichtbaar en kun je ze niet terugzetten

Je moet alleen wel inloggen met het GTA account waarop je die savegames hebt gehaald. Als je een nieuw account maakt zullen ze niet werken

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat ik het verkeerd begrepen heb, je bedoelt dat je een nieuw account op je laptop hebt gemaakt en ik dacht dat je een nieuw game account voor je GTA had gemaakt :puh:

Je savegames staan in deze map

C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Dan ga je naar de map savegames en dan klik je op de map die begint met user_

De inhoud van die map kopieer je en zet je op een usb stick, en die zet je op dezelfde manier weer terug als je op je nieuwe account zit

Je moet wel een keer GTA hebben gespeeld anders is die map niet zichtbaar en kun je ze niet terugzetten

Je moet alleen wel inloggen met het GTA account waarop je die savegames hebt gehaald. Als je een nieuw account maakt zullen ze niet werken

help ik heb alleen maar usersmusic en videos

groetjes bryan vullers

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ga gewoon normaal het spel uitspelen joh. Niet met savegames kloten. Is geen moer aan.

Deze nutteloze bump is dus echt nergens voor nodig. Je kan mensen zelf laten beslissen of ze een savegame willen downloaden of niet. Zie ook je Inbox.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ben je zeker dat je in C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV bent en niet in Mijn Documenten/Rockstar Games?

Je moet waarschijnlijk eerst eens saven in GTA IV, zodat de map aangemaakt wordt.

als ik naar c: gebruikers gaa staan er drie mappen.

maar niet die jij zegt.

het liefst snel antwoord!

groetjes Bryan Vullers

Bewerkt: door bryanvullers
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een verborgen map, als je dubbelklikt op de balk waarin waarschijnlijk Computer > Lokale Schijf (C:) > staat kan je rechtstreeks het pad invoeren.

Of je kan ook in Windows Verkenner (dus gewoon het venster met daarin de mappen) op Extra -> Mapopties -> Weergave -> Verborgen bestanden -> Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aanvinken.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is een verborgen map, als je dubbelklikt op de balk waarin waarschijnlijk Computer > Lokale Schijf (C:) > staat kan je rechtstreeks het pad invoeren.

Of je kan ook in Windows Verkenner (dus gewoon het venster met daarin de mappen) op Extra -> Mapopties -> Weergave -> Verborgen bestanden -> Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven aanvinken.

ok heb ik gedaan

ik kom in c: gebruikers maar dan staan er 4 mappen

sins ik dat heb gedaan wat jij zegt komt er een map bij genaamd Default

daar klik ik op

en dan klik ik op appdata

en dan is er geen enkele optie

help

groetjes bryan vullers

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo,

Ik heb een soortgelijk proleem. Ik heb mijn hele savegame tot aan "Undress to kill" toe gespeelt met een offline account met gewoon de naam "Irene". Nu had iemand het over multiplayen en dat je daar een live account voor nodig had. Ik heb een live account aangemaakt en toen werd er gevraagd om een update van windows live games. Deze heb ik gedraaid en toen kreeg je een schermpje waarin werd gezegd dat Social Club zou worden verwijderd en opnieuw worden geinstalleerd. Een nieuwe versie dus. Dit heeft die gedaan maar toen was mijn offline account ineens weg. Ik kan nu ook niet meer op die eerdere offline account. Mijn savegames heb ik een backup van, en ze staan ook nog gewoon in Appdata bij de savegames. Nu probeer ik op een nieuw offline account met dezelfde naam deze savegames te openen, maar dan zegt de game dat er geen savegames op mijn harddisk staan? Ik snap er helemaal niets van, ik kan nu dus gewoon mijn savegame niet meer spelen begrijp ik? En dan moet ik maar weer helemaal overnieuw beginnen? Kan iemand hier een antwoord op geven? Ik hoop snel iets te horen want ik kan nu dus niet meer spelen. :-(

Irene

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...