Sjaakswabber Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 (bewerkt) Dit jaar was een topjaar voor gameliefhebbers zoals jij en ik, alleen in het na jaar kwamen zeker wel 20 goede games uit, die allemaal minimaal een 8 krijgen op vele websites. Het beste oordeel is natuurlijk dat van jezelf. Wat is jou game van het jaar 2011? En waarom die game in het speciaal? Voor mij is dat toch Battlefield 3, omdat ik echt toe was aan een nieuwe engine in de populaire shooters. Shooters die minder mensen spelen zoals Rage en Crysis 2 die hadden al een goede engine. Maar de populaire Battlefield serie nog niet, het is echt prachtig wat voor een engine DICE heeft ontworpen. Die straks in alle andere EA games gebruikt gaat worden, zoals je een week terug al zag in Need For Speed The Run. Bewerkt: 28 november 2011 door Sjaakswabber Reageren
vice Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 (bewerkt) Ik twijfel tussen Skyrim en Minecraft. Ik denk dat ik toch voor Minecraft ga gaan, omdat ik Skyrim nog niet zelf (gespeeld) heb . Minecraft gewoon omdat de mogelijkheden eindeloos zijn, en je er ook veel lol in kunt hebben met een beetje fantasie. En uiteraard ook omdat het een game is die nog altijd wordt uitgebreid, en dus niet een game die wordt uitgebracht, en dan verder gaat met een tweede Minecraft oid. Dat komt misschien ooit nog, maar momenteel hebben hebben ze toch iets anders beloofd . (>> Zie eerste bericht op pagina 2, update van deze <<) Bewerkt: 8 januari 2012 door vice Reageren
Djmaddox Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Battlefield 3. Minecraft is leuk, maar zit nog vol bugs en is nog niet "af". Reageren
.Senne Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Modern Warfare 3 en Skyrim, naar mijn mening. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Modern Warfare 3 en FIFA 12 (De console versie dan, de pc versie suckt) Reageren
Basssss Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Minecraft is leuk, maar zit nog vol bugs en is nog niet "af". Minecraft zal nooit af zijn. Als je daarop wacht, kun je lang wachten. Bovendien, qua bugs valt het reuze mee. Tenzij je de pre-releases bedoeld, maar dat is niet voor niets een pre-release. MC is voor mij ook wel een kanshebber, daarnaast vind ik Crysis 2 en Portal 2 ook wel twee games die hebben geschitterd afgelopen jaar. Reageren
PrioX Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Waarschijnlijk wordt het dan toch Call of Duty: Modern Warfare 3. Maar dat zal dan waarschijnlijk komen omdat ik dit jaar niet super veel spellen heb gekocht. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Zonder twijfel Skyrim, dat is toch wel echt de grootste en grafisch mooiste game van het jaar naar mijn mening. Ook veel vernieuwender dan games zoals MW3. Portal 2 zou dan op de tweede plaats staan, want dat was ook een originele en leuke game. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Uncharted 3 Echt een prachtige game, met een geweldig verhaal dat je zeker nog een paar keer wilt spelen als je het voltooid hebt. Het is zeker weten de beste Ps3 game van dit jaar. MW3 en Fifa 12 zijn te eentonig vindt ik, zitten veel te weinig vernieuwingen in voor game van het jaar. Reageren
Wooods Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Forza Motorsport 4 of Uncharted die ik eingelijk nog moet spelen, MW3 is ook wel kek, vooral die Spec Ops. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 29 november 2011 Rapport Geplaatst: 29 november 2011 Dit jaar was een topjaar voor gameliefhebbers zoals jij en ik, alleen in het na jaar kwamen zeker wel 20 goede games uit, die allemaal minimaal een 8 krijgen op vele websites. Het beste oordeel is natuurlijk dat van jezelf. Daarom vond ik het zelf wel een beetje tegenvallen. Nou ben ik redelijk selectief qua games, koop er nooit zoveel. Games waar ik me dit jaar zeker mee vermaakt heb waren LA Noire (totdat ik de storyline had uitgespeeld, daarna is het een stuk minder) en Alan Wake. En uiteraard ben ik nog immer fan van de GTA IV multiplayer. Maar de game waar ik dit jaar het meeste plezier van beleef is, geloof het of niet, San Andreas! Ik heb vorig jaar de trilogie gekocht en nadat ik eerst III en Vice City heb gespeeld, ben ik nu bezig met San Andreas, en die game boeit me nog steeds. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) -Skyrim -Fifa 12 -Battlefield 3 -Assassins Creed: Revelations Die 4 zijn voor mij de topnotch van dit jaar. DE beste game van 2011 lijkt mij dan wel Skyrim te gaan worden. Grauwer sfeertje dan Oblivion, maar in vele opzichten verbeterd. Dat is altijd wat ik heerlijk vind in games, zelf kunnen kiezen wat je volgende move word. Pak je het stealthy aan, of ga je als een rambo erin... Doe je eerst de main quest, een side quest.. of ga je simpelweg van de spelwereld genieten... Uiteraard horen bij dat soort games ook de nodige bugs, maar dit neemt niet weg dat Skyrim een fantastische game is. Bewerkt: 30 november 2011 door Shorty_D Reageren
TalkingPear Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Skyrim en Minecraft. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Kort: Uncharted 3 Het is toch spijtig dat deze nooit op de Xbox 360 zal uitkomen. Ik heb het bij een neefje gezien die wel een PS3 heeft, en ik genoot: episch, fantastisch, geweldig gewoon. Inderdaad het beste wat ik dit jaar heb gezien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.