Jump to content

Game van het jaar 2011

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik twijfel tussen Skyrim en Minecraft. Ik denk dat ik toch voor Minecraft ga gaan, omdat ik Skyrim nog niet zelf (gespeeld) heb :puh:.

Minecraft gewoon omdat de mogelijkheden eindeloos zijn, en je er ook veel lol in kunt hebben met een beetje fantasie. En uiteraard ook omdat het een game is die nog altijd wordt uitgebreid, en dus niet een game die wordt uitgebracht, en dan verder gaat met een tweede Minecraft oid. Dat komt misschien ooit nog, maar momenteel hebben hebben ze toch iets anders beloofd :puh:.

EDIT: Ik heb de game (Skyrim) nu, en het is toch wel moeilijk. Ik denk dat Minecraft vorig jaar ook al een mooie tijd heeft gehad, het is nog altijd een heel leuke game, maar als ik dan toch een favoriet moet kiezen, ga ik dit jaar toch voor...: The Elder Scrolls V: Skyrim. De game is héél groot (op YT is er een walkthrough van nu al in totaal 485 parts, en die is nog niet klaar neem ik aan, vermits die laatste delen gisteren pas geupload zijn).. én de landkaart die je erbij krijgt lijkt en voelt gewoon echt ^^.

Minecraft verdient zeker een tweede plaats, maar Skyrim is gewoon een game die je moet gespeeld hebben. Dus ga ik voor Skyrim.

Aan topicstarter: Misschien is het leuk om een soort top 3 (of gewoon alle games onder elkaar) te maken, om te weten wie de winnaar van 2011 wordt :puh:.

Geplaatst:

hmm... hier moet ik nog eventjes over nadenken... er zijn wel een aantal games die ik echt leuk vond: skyrim, Portal 2, The Witcher 2, MW3 , LA Noire, Assassins Creed Revelations en BF3.

ik kan er alvast wel twee laten afvallen: MW3 en L.A Noire...

MW3: erg leuke gameplay, maar totaal niet vernieuwend t.o.v. zijn voorganger ( meer een mod :clown: )

LA Noire: mooie motion techniek, leuk als je van detective games houd, maar 2 grote nadelen tov de andere games: 1. slechte Replay-waarde 2. gameplay is na een tijdje veel van hetzelfde

top 7 2011 " to be Continued..."

7. komt bij mij MW3

6. komt bij mij LA Noire

voor de rest moet ik nog diep nadenken ^^

Geplaatst:

Voor mij Uncharted 3 en Skyrim.

Als ik echt moest kiezen tussen die twee, zou ik denk ik voor Uncharted 3 gaan vanwege de graphics, het prachtige verhaal en de geweldige gameplay.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb echt zitten wachten totdat LA Noire uitkwam maar hij viel uiteindelijk heel erg tegen.. Dan kies ik toch voor Uncharted 3, heb hem bij een kameraad gespeeld maar ik vind hem echt geweldig.

Geplaatst:

Volgens mij verwachte veel mensen van L.A. Noire een soort van GTA/openwereld game, wat het dus totaal niet is. Rockstar heeft dit duidelijk uitgelegd in alle video's en trailers. Ik wist wat ik er van kon verwachten en de game heeft mij helemaal niet teleurgesteld. De mooie en realistische gezichtsuitdrukkingen waren voor mij het hoogte punt, samen met oplossen van de cases en het verhaal van Cole Phelps.

Maar om even terug te komen om het onderwerp van dit topic, ik heb in 2011 slechts twee games gekocht. Dat waren namelijk L.A. Noire en Battlefield 3. Twee fantastische games met ieder zijn eigenschappen, als ik moet kiezen tussen die twee ga ik voor Battlefield 3. De Multiplayer speel ik bijna nog dagelijks en L.A. Noire heb ik na het uitspelen van de DLC's niet meet gespeeld. Het jaar 2011 was veelbelovend wat betreft games, zo heb ik overwogen om nog Portal 2, Skyrim en Batman Arkham City te kopen, maar dat werd weer een beetje teveel van het goede. Wellicht koop ik die games nog in de loop van het jaar als ze wat zijn afgeprijsd.

Geplaatst:

Zonder twijfel... Skyrim!

Natuurlijk.

Zo'n grote open wereld, goede graphics & dan nog al die quests.

:dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...