GospGTA Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Hey Ik had even een vraagje over IV. Ik heb een GFWL account, maar met een naam die ik helemaal niet wil. Het is echt een zieke naam (ik heb 'm automatisch gekregen blijkbaar) Vandaar had ik een ander aangemaakt, toen wou ik een singleplayer game starten. Maar er zijn geen saves op dat account, of op de hard disk. Terwijl ik op het andere account wel alle missies heb... Wie weet hoe ik de saves ook naar het andere account kan brengen? Alvast bedankt! GospGTA Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Dit is, spijtig genoeg, niet mogelijk. Savegames uitwisselen kan enkel als je XLiveLess geïnstalleerd hebt, maar dit schakelt Games for Windows LIVE uit en dan kan je dus niet meer online en dergelijke. Meer info over het gebruik van XLiveLess vind je hier. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 28 november 2011 Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Dat is niet mogelijk helaas, BTW: Je naam kun je wel veranderen, dat is de 1ste keer gratis. Reageren
GospGTA Geplaatst: 28 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2011 Precies, ik wil een andere naam Hoe is dat mogenlijk =)? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.