Jump to content

Nieuwe PC - € 600 - 700 euro


Sublime

Recommended Posts

Budget: 600 tot 700 (lager is beter, dus 700 is echt het maximale!)

Doel: Gamen / Internetten - Vooral Minecraft, Youtube, Skyrim (liefts op high), extreme spellen zoals Gta IV hoeven niet op max te kunnen draaien.

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld of Merk PC

Benodigde randapparatuur: Geen, alleen de Computer zelf.

Besturingssysteem: Zelf nog een Windows 7 cd in bezit.

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis, toetsenbord, speakers, monitor, muismat, stroom.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf.

Extra koeling (voor overklokken)?: Niet van plan.

Een vriend van mij zit te denken aan een nieuwe PC omdat hij minecraft niet goed kan draaien. Zelf heb ik eigenlijk alleen verstand van laptop hardware, dus daarom plaats ik dit hier :)

Link to comment
Delen op andere websites

Budget: 600 tot 700 (lager is beter, dus 700 is echt het maximale!)

Doel: Gamen / Internetten - Vooral Minecraft, Youtube, Skyrim (liefts op high), extreme spellen zoals Gta IV hoeven niet op max te kunnen draaien.

Desktop of laptop: Desktop

Merk pc of samengesteld: Samengesteld of Merk PC

Benodigde randapparatuur: Geen, alleen de Computer zelf.

Besturingssysteem: Zelf nog een Windows 7 cd in bezit.

Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis, toetsenbord, speakers, monitor, muismat, stroom.

Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: Door bedrijf.

Extra koeling (voor overklokken)?: Niet van plan.

Een vriend van mij zit te denken aan een nieuwe PC omdat hij minecraft niet goed kan draaien. Zelf heb ik eigenlijk alleen verstand van laptop hardware, dus daarom plaats ik dit hier :)

Windows 7 32 of 64-bits?

Link to comment
Delen op andere websites

64 bit. Maar meneer doet niet erg aan multitasken dus 4 gb lijkt me wel genoeg tenzij het gamen er meer van vraagt?

Als je meer RAM neemt, scheelt het ook in Performance. Dus het is slim om 6 of 8 te nemen, ook in verband met de toekomst.

Link to comment
Delen op andere websites

64 bit. Maar meneer doet niet erg aan multitasken dus 4 gb lijkt me wel genoeg tenzij het gamen er meer van vraagt?

Als je meer RAM neemt, scheelt het ook in Performance. Dus het is slim om 6 of 8 te nemen, ook in verband met de toekomst.

Ja leuk allemaal, maar voor dit budget is de hogere prioriteit dat er een goede videokaart en processor komt want in de toekomst kan ik altijd nog zon geheugen reepje derin rammen, en als ik de videokaart wil vervangen moet ik een hele nieuwe videokaart kopen die veel duurder is. Dus dat over de toekomst maakt niet zoveel uit.

Link to comment
Delen op andere websites

als je skyrim op de hoogste graphics wilt spelen dan kan je gta IV ook op de hoogste graphics spelen, skyrim heeft een betere pc nodig dan GTA IV maar ik heb laatst deze gekocht bij dixons voor €800,-. Het is wel een goede pc, kan namelijk bijde speelen met gemak aan. link

Link to comment
Delen op andere websites

als je skyrim op de hoogste graphics wilt spelen dan kan je gta IV ook op de hoogste graphics spelen, skyrim heeft een betere pc nodig dan GTA IV maar ik heb laatst deze gekocht bij dixons voor €800,-. Het is wel een goede pc, kan namelijk bijde speelen met gemak aan. link

Voor die prijs heb je een pc samengesteld die véél beter is dan deze.

Link to comment
Delen op andere websites

als je skyrim op de hoogste graphics wilt spelen dan kan je gta IV ook op de hoogste graphics spelen, skyrim heeft een betere pc nodig dan GTA IV maar ik heb laatst deze gekocht bij dixons voor €800,-. Het is wel een goede pc, kan namelijk bijde speelen met gemak aan. link

Voor die prijs heb je een pc samengesteld die véél beter is dan deze.

Die videokaart is bagger voor spellen als Skyrim. Morgen zal ik misschien proberen één te samenstellen.

Link to comment
Delen op andere websites

als je skyrim op de hoogste graphics wilt spelen dan kan je gta IV ook op de hoogste graphics spelen, skyrim heeft een betere pc nodig dan GTA IV maar ik heb laatst deze gekocht bij dixons voor €800,-. Het is wel een goede pc, kan namelijk bijde speelen met gemak aan. link

Voor die prijs heb je een pc samengesteld die véél beter is dan deze.

Die videokaart is bagger voor spellen als Skyrim. Morgen zal ik misschien proberen één te samenstellen.

weet jde het zeker, kan het namelijk op de hoogste settings spelen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...