Hayte Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 64 bit. Maar meneer doet niet erg aan multitasken dus 4 gb lijkt me wel genoeg tenzij het gamen er meer van vraagt? Als je meer RAM neemt, scheelt het ook in Performance. Dus het is slim om 6 of 8 te nemen, ook in verband met de toekomst. Ja leuk allemaal, maar voor dit budget is de hogere prioriteit dat er een goede videokaart en processor komt want in de toekomst kan ik altijd nog zon geheugen reepje derin rammen, en als ik de videokaart wil vervangen moet ik een hele nieuwe videokaart kopen die veel duurder is. Dus dat over de toekomst maakt niet zoveel uit. Je vraagt hier om een pc, je vraagt of het verstandig is om meer RAM te nemen, hij zegt ja, en jij begint te klagen...? Overigens heb je bij onderdelen die je wilt hergebruiken "stroom" weggezet. Wat bedoel je hier mee? De voeding of het stopcontact? Reageren
Sublime Geplaatst: 2 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Stopcontact Maarja, ik zei dat omdat dat eigenlijk gewoon uitstellen van een configuratie is :S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.