iLoveGta Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ik weet niet of dit al bekend is maar ik weet hoe je die tank kan krijgen van in de missie : end of the line . mss is het al bekend of mss ook niet ik weet het niet dus ik zal het eens uitleggen : als je de tank moet stelen om door die muur te gaan staan daar allemaal mannetjes bij die tank die op je schieten , dood ze allemaal en dan rijd je gewoon weg met de tank en zet je ze in een garage van je dichtsbijzijnde huis en dan moet je op een of andere manier zelfmoord plegen dan kom je terecht in een ziekenhuis en dan ga je gewoon naar het huis waar de tank in je garage staat en dan ga je naar binnen in je huis en save je je game en dan kun je gewoon de missie nog eens opnieuw spelen en nu kun je dan ook met die tank rijden :lol: zo heb ik het ontdekt om met de tank te kunnen rijden maar ik vind het wel raar dat die tank heel snel kapot kan gaan(als ze bv.veel op je tank schieten,als je ergens tegen rijdt , ... ) en dat die water spuit :blink: grtzzzzzz :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dit was zeker al bekend. Die Feltzer van End of the Line is bulletproof, die kan je ook in je garage zetten. Je kan zo zelfs bij tournament missies een Hunter of een Hydra in je garage zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dit was zeker al bekend.Die Feltzer van End of the Line is bulletproof, die kan je ook in je garage zetten. Je kan zo zelfs bij tournament missies een Hunter of een Hydra in je garage zetten. Heb ff nog een vraagje: Die ene helikopter, waarmee je in een missie die bankwagen moet optillen... als je die in een hangar plaatst... staat die er volgende keer dan nog? of kan je er dan nog wel auto's mee optillen? want ik heb gehoord dat je dan niets meer kan optakelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dit was zeker al bekend.Die Feltzer van End of the Line is bulletproof, die kan je ook in je garage zetten. Je kan zo zelfs bij tournament missies een Hunter of een Hydra in je garage zetten. Heb ff nog een vraagje: Die ene helikopter, waarmee je in een missie die bankwagen moet optillen... als je die in een hangar plaatst... staat die er volgende keer dan nog? of kan je er dan nog wel auto's mee optillen? want ik heb gehoord dat je dan niets meer kan optakelen? Ik heb dit geprobeerd (tijdje geleden al): je kan hem gewoon in je hangar zetten, hij blijft er altijd staan maar die magneet waarmee je auto's kan optillen is weg. On-Topic: Was zeker al bekend, volgende keer zoekfunctie gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Dit was zeker al bekend.Die Feltzer van End of the Line is bulletproof, die kan je ook in je garage zetten. Je kan zo zelfs bij tournament missies een Hunter of een Hydra in je garage zetten. Heb ff nog een vraagje: Die ene helikopter, waarmee je in een missie die bankwagen moet optillen... als je die in een hangar plaatst... staat die er volgende keer dan nog? of kan je er dan nog wel auto's mee optillen? want ik heb gehoord dat je dan niets meer kan optakelen? Ik heb dit geprobeerd (tijdje geleden al): je kan hem gewoon in je hangar zetten, hij blijft er altijd staan maar die magneet waarmee je auto's kan optillen is weg. On-Topic: Was zeker al bekend, volgende keer zoekfunctie gebruiken. Ah Bedankt maat enehm.. zal volgende keer ff wat beter zoeken :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.