Visser23 Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) Van samenstellen heb ik zelf geen ervaring, en wil ook gewoon een computer in de winkel gaan kopen. Hieronder toch een beetje van het lijstje ingevuld zodat jullie weten wat ik ongeveer wil. Budget: 700 euro. Doel: Gamen (zoals Battlefield, GTA IV). Daarnaast PhotoShop, internetten, Office gebruiken Desktop of laptop: Desktop Merk pc of samengesteld: Samengesteld of merk. Benodigde randapparatuur: / Besturingssysteem: Het liefst met Windows 7 erbij. Onderdelen die je nog wilt hergebruiken: Muis, toetsenbord, beeldscherm? Zelf in elkaar zetten of door bedrijf zoals Azerty of Alternate: n.v.t. Extra koeling (voor overklokken)?: n.v.t. Zoals jullie zien zou ik dus graag een bestaande pc kopen, maar heb ik geen idee welke ik moet hebben als ik ook een beetje spelletjes wil gaan spelen hieruit. Alvast bedankt! Bewerkt: 30 november 2011 door Visser23 Reageren
Woody268 Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) Wist je dat je ook een pc kan samenstellen en door hun kan laten assembleren? Bewerkt: 30 november 2011 door woody268 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) Ik vind echt geen enkele merkpc met een goede processor en videokaart voor 700 euro. Bewerkt: 30 november 2011 door MegaPilot Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Wist je dat je ook een pc kan samenstellen en door hun kan laten assembleren? Ik vind echt geen enkele merkpc met een goede processor en videokaart voor 700 euro. Geen pc die al samengesteld is en in de winkel ligt waarbij er een goede processor en videokaart in zit? Hoe duur kom ik uit als ik een pc laat samenstellen door een buurman? En wat voor dingen zal ik dan moeten hebben? Heeft iemand hier een lijstje voor? Reageren
MaxVito Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Je kan bij Dell kijken, misschien heb je iets voor 700,- maar niet op high.... Mvg, Max Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Je kan bij Dell kijken, misschien heb je iets voor 700,- maar niet op high.... Mvg, Max Ik vraag het hier niet voor niets, ik weet niet wat goed is Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik weet niet of je het weet, maar als je een samengestelde PC koopt ,word die in de winkel zelf in elkaar gezet hé?* * Excl. De extra kosten. Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) Ik weet niet of je het weet, maar als je een samengestelde PC koopt ,word die in de winkel zelf in elkaar gezet hé?* * Excl. De extra kosten. Ohh oke, dat wist ik niet Lijstje aangepast, bedankt voor de tip. Bewerkt: 30 november 2011 door Visser23 Reageren
Davedavy Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) Ik heb misschien wat voor je: Wat vind je ervan? Bewerkt: 30 november 2011 door Davedavy Reageren
Visser23 Geplaatst: 30 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2011 Ik heb misschien wat voor je: -Screen- Wat vind je ervan? Ik heb geen idee, want ik heb er totaal geen verstand van Die namen zeggen me echt totaal niks haha. Kan dit spellen als Battlefield enzo aan? Reageren
RoL0 Geplaatst: 30 november 2011 Rapport Geplaatst: 30 november 2011 (bewerkt) Ik heb misschien wat voor je: Wat vind je ervan? Even wat puntjes die me opvallen aan de samenstelling Waarom een 2,5 inch SATA schijf? 3,5 is een sneller/goedkoper (nooit van dat moederbord gehoord) Waarom een extra CPU koeler? Overclocken is niet nodig en de stockkoeler doet het toch ook prima? Met een budget van 700 euro zou ik alles in echt belangrijke componenten stoppen En al helemaal: waarom een extra USB (2.0) controller??? Geen Windows je weet wat ik hier neer zou zetten Bewerkt: 30 november 2011 door RoL0 Reageren
Davedavy Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 (bewerkt) Klopt, Windows heb ik er niet bij gedaan , en van harde-schijven heb ik niet echt verstand dus die kon ik beter weglaten. En er zitten zie ik ook dingen tussen die voor mezelf bedoeld zijn, zoals die USB-controller, die wou ik gaan bestellen Edit: Een aangepaste versie: Bewerkt: 1 december 2011 door Davedavy Reageren
kelwin Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Klopt, Windows heb ik er niet bij gedaan , en van harde-schijven heb ik niet echt verstand dus die kon ik beter weglaten. En er zitten zie ik ook dingen tussen die voor mezelf bedoeld zijn, zoals die USB-controller, die wou ik gaan bestellen Edit: Een aangepaste versie: Waarom zo'n dure behuizing koeler? Reageren
Davedavy Geplaatst: 2 december 2011 Rapport Geplaatst: 2 december 2011 Klopt, Windows heb ik er niet bij gedaan , en van harde-schijven heb ik niet echt verstand dus die kon ik beter weglaten. En er zitten zie ik ook dingen tussen die voor mezelf bedoeld zijn, zoals die USB-controller, die wou ik gaan bestellen Edit: Een aangepaste versie: Waarom zo'n dure behuizing koeler? Die is lekker stil, Visser kan hem natuurlijk naar zijn eigen wens aanpassen... Reageren
Visser23 Geplaatst: 7 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Haha ja, ik kan hem best aanpassen, maar ik heb er totaal geen verstand van. Is dit winkelwagentje goed? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.