Jump to content

[700 euro] Samengestelde of bestaande pc kopen


Visser23

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Visser23

    14

  • Woody268

    7

  • Davedavy

    6

  • NickyHendriks

    2

Haha ja, ik kan hem best aanpassen, maar ik heb er totaal geen verstand van.

Is dit winkelwagentje goed? :)

Ziet er in mijn ogen goed uit. AMD Phenom is sowieso beter voor de toekomst dan een Intel i7/i5 omdat AMD gewoon een simpele socket gebruikt (AM3) waar Intel bij elke serie een andere socket gebruikt.

En zoals gezegd, voeding zou mogelijk wel iets sterker kunnen maar dit is geen vereiste. Ziet er zoals ik al zei goed uit.

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ja, ik kan hem best aanpassen, maar ik heb er totaal geen verstand van.

Is dit winkelwagentje goed? :)

Ziet er in mijn ogen goed uit. AMD Phenom is sowieso beter voor de toekomst dan een Intel i7/i5 omdat AMD gewoon een simpele socket gebruikt (AM3) waar Intel bij elke serie een andere socket gebruikt.

En zoals gezegd, voeding zou mogelijk wel iets sterker kunnen maar dit is geen vereiste. Ziet er zoals ik al zei goed uit.

Wat houdt die voeding precies in, en welke raad je dan aan? Van de aangegeven site? :D

Link to comment
Delen op andere websites

Haha ja, ik kan hem best aanpassen, maar ik heb er totaal geen verstand van.

Is dit winkelwagentje goed? :)

Ziet er in mijn ogen goed uit. AMD Phenom is sowieso beter voor de toekomst dan een Intel i7/i5 omdat AMD gewoon een simpele socket gebruikt (AM3) waar Intel bij elke serie een andere socket gebruikt.

En zoals gezegd, voeding zou mogelijk wel iets sterker kunnen maar dit is geen vereiste. Ziet er zoals ik al zei goed uit.

Wat houdt die voeding precies in, en welke raad je dan aan? Van de aangegeven site? :D

Nouja, het wattage is wat aanbevolen word voor die kaart, maar aangezien je ook andere dingen erin zal draaien zou een 550w'er denk ik geen kwaad kunnen. Ik heb geen idee en verstand van voedingen maar ik weet wel dat het beter is om altijd net een stapje hoger dan het minimale te gaan bij zoiets. Lijkt mij ook wel handig aangezien er altijd nog wel dingetjes bij komen :)
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Even een bump..

Heb mijn nieuwe pc zo ongeveer wel bij elkaar denk ik. Kan deze games zoals Battlefield 3 aan?

Behuizing: CM 690 II Advanced (USB 3.0)

Processor: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition

Geheugen: Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 CL9 Kit

Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W

Moederbord: Asus M5A97 PRO,sAM3/AM3+

Videokaart: Sapphire Radeon HD 6950 Dual Fan 2GB

Harddisk: Western Digital Caviar Blue 500GB (SATA3)

:)

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt een verkeerd moederbord, je CPU is AM3 en je moederbord AM3+.

Trouwens zou je beter de nieuwe CPU lijn van AMD nemen die zijn beter en sneller voor een betere prijs. icon_mrgreen.gif

Ik zou terwijl de AMD FX-6100 of de AMD FX-8120 nemen, zelf zou ik de AMD FX-6100 nemen want ik weet niet of een 8 core al goed ondersteund word bij games etc... puh2.gif

Bewerkt: door woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...