kelwin Geplaatst: 7 december 2011 Rapport Geplaatst: 7 december 2011 Voeding is mischien te zwak, het is beter om hem te veranderen naar een 600W voor de zekerheid. wat een kutsite btw. Reageren
Davedavy Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Ik heb bij die shop ook al eens wat gekocht maar die shop is nog best duur tegenover andere shops. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Ik heb bij die shop ook al eens wat gekocht maar die shop is nog best duur tegenover andere shops. In vergelijking met Azerty is ie goedkoper. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 december 2011 Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Haha ja, ik kan hem best aanpassen, maar ik heb er totaal geen verstand van. Is dit winkelwagentje goed? Ziet er in mijn ogen goed uit. AMD Phenom is sowieso beter voor de toekomst dan een Intel i7/i5 omdat AMD gewoon een simpele socket gebruikt (AM3) waar Intel bij elke serie een andere socket gebruikt.En zoals gezegd, voeding zou mogelijk wel iets sterker kunnen maar dit is geen vereiste. Ziet er zoals ik al zei goed uit. Reageren
Visser23 Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 december 2011 Haha ja, ik kan hem best aanpassen, maar ik heb er totaal geen verstand van. Is dit winkelwagentje goed? Ziet er in mijn ogen goed uit. AMD Phenom is sowieso beter voor de toekomst dan een Intel i7/i5 omdat AMD gewoon een simpele socket gebruikt (AM3) waar Intel bij elke serie een andere socket gebruikt.En zoals gezegd, voeding zou mogelijk wel iets sterker kunnen maar dit is geen vereiste. Ziet er zoals ik al zei goed uit. Wat houdt die voeding precies in, en welke raad je dan aan? Van de aangegeven site? Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Die samenstelling komt me echt heel bekend voor.. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Haha ja, ik kan hem best aanpassen, maar ik heb er totaal geen verstand van. Is dit winkelwagentje goed? Ziet er in mijn ogen goed uit. AMD Phenom is sowieso beter voor de toekomst dan een Intel i7/i5 omdat AMD gewoon een simpele socket gebruikt (AM3) waar Intel bij elke serie een andere socket gebruikt.En zoals gezegd, voeding zou mogelijk wel iets sterker kunnen maar dit is geen vereiste. Ziet er zoals ik al zei goed uit. Wat houdt die voeding precies in, en welke raad je dan aan? Van de aangegeven site? Nouja, het wattage is wat aanbevolen word voor die kaart, maar aangezien je ook andere dingen erin zal draaien zou een 550w'er denk ik geen kwaad kunnen. Ik heb geen idee en verstand van voedingen maar ik weet wel dat het beter is om altijd net een stapje hoger dan het minimale te gaan bij zoiets. Lijkt mij ook wel handig aangezien er altijd nog wel dingetjes bij komen Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 (bewerkt) Even een bump.. Heb mijn nieuwe pc zo ongeveer wel bij elkaar denk ik. Kan deze games zoals Battlefield 3 aan? Behuizing: CM 690 II Advanced (USB 3.0) Processor: AMD Phenom II X6 1100T Black Edition Geheugen: Corsair Vengeance 8GB DDR3-1600 CL9 Kit Voeding: OCZ ModXStream Pro 600W Moederbord: Asus M5A97 PRO,sAM3/AM3+ Videokaart: Sapphire Radeon HD 6950 Dual Fan 2GB Harddisk: Western Digital Caviar Blue 500GB (SATA3) Bewerkt: 5 januari 2012 door Visser23 Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 (bewerkt) Je hebt een verkeerd moederbord, je CPU is AM3 en je moederbord AM3+. Trouwens zou je beter de nieuwe CPU lijn van AMD nemen die zijn beter en sneller voor een betere prijs. Ik zou terwijl de AMD FX-6100 of de AMD FX-8120 nemen, zelf zou ik de AMD FX-6100 nemen want ik weet niet of een 8 core al goed ondersteund word bij games etc... Bewerkt: 5 januari 2012 door woody268 Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 (bewerkt) Moet sowieso een ASUS zijn, gezien de winkel die alleen verkoopt. Kijk bijvoorbeeld op Dynabyte, daar wil ik hem halen. Bewerkt: 5 januari 2012 door Visser23 Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 (bewerkt) Hier is zijn de linken naar de juiste CPU's: AMD FX-6100 en de AMD FX-8120. En het moederbord zijn voor deze CPU's correct. Bewerkt: 5 januari 2012 door woody268 Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Hier is zijn de linken naar de juiste CPU's: AMD FX-6100 en de AMD FX-8120. En het moederbord zijn voor deze CPU's correct. En dat is goed genoeg voor de nieuwste games bijvoorbeeld? Reageren
Visser23 Geplaatst: 5 januari 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Oki, mooi. En je weet zeker dat die in de pc past? Dit moederbord is trouwens toch ook goed? Kan volgens mij er ook wel in, of niet? Wat raad jij aan? Dit moederbord, of één van de twee dingen die jij gaf? (A) Reageren
Woody268 Geplaatst: 5 januari 2012 Rapport Geplaatst: 5 januari 2012 Neen, dat is een verkeerd moederbord je moet AM3+ hebben die vorige was wel juist. De vorm factor van hetvorig moederbord is wel juist. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.