Jump to content

Website rendert niet goed in IE7/8/9

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag mensen, ik ben bezig met een PHPBB template.

Maar nu hij bijna af is ben ik veel aan het testen en kom ik er achter dat hij in IE7/8/9 niet goed werkt (Typisch weer... elke andere browser wel). Het is heel vreemd, in de index is de achtergrond gewoon wit >.<

Als je een forum opent, is hij wel ongeveer goed, dan kloppen de kleuren niet helemaal maar dat vind ik nog niet zo'n ramp.

Misschien kan iemand hier een oplossing voor vinden?

Link naar de website:

http://robert-beekman.nl/quartz/index.php

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Waarom heb je een effen achtergrondplaatje, in combinatie met een effen kleur? Probeer die eens eruit te halen (dus geen background-image et cetera toevoegen).

Geplaatst:

Waarom heb je een effen achtergrondplaatje, in combinatie met een effen kleur? Probeer die eens eruit te halen (dus geen background-image et cetera toevoegen).

Hmm dunno, maar er uit gehaald. Helpt helaas niet :(

Nope, ook niet.

Bedankt voor je hulp trouwens ^^

Het lijkt wel alsof het ergens anders in de pagina zit, want als je een subforum opent werkt het wel, terwijl de CSS nog gewoon het zelfde is

Hier werkt het wel bijvoorbeeld: http://robert-beekman.nl/quartz/portal.php

Geplaatst:

Kijk eens of de broncode anders is opgesteld. Ik heb zelf ook gemerkt dat de phpBB3 Portal de code wat anders opbouwt dan phpBB3 zelf.

Kijk eens of de broncode anders is opgesteld. Ik heb zelf ook gemerkt dat de phpBB3 Portal de code wat anders opbouwt dan phpBB3 zelf.

Van wat ik kan zien zijn ze het zelfde, de Portal is niet de enige pagina die goed werkt, in tegendeel de index is de enige pagina die niet goed werkt.. I'm Clueless

Geplaatst:

Haal 's

background-color: #FFFFFF;

bij html en body weg.

Vraag me niet waarom het bij de ene pagina wel werkt en de andere niet..

Geplaatst:

Haal 's

background-color: #FFFFFF;

bij html en body weg.

Vraag me niet waarom het bij de ene pagina wel werkt en de andere niet..

Woot, dat was 'm :tu:

Bedankt ^^

Nu werkt alleen de border nog niet goed, maar ik denk dat ik die oorzaak al weet (Ik kreeg de header eerder niet goed en toen heb ik het maar slordig gedaan, missende border dus het resultaat daar van :puh:)

Waarom die body een background color had is mij een raadsel, maar opgelost! :>

Geplaatst:

Ik zie 't.. vermoed dat 't iets met "transparent" te maken heeft. Bovendien, Internet Explorer heeft wat problemen met het overrulen van een eerdere eigenschappen. Je kunt ook 's proberen met het !important suffix het een en ander te overrulen.

Geplaatst:

Ik zie 't.. vermoed dat 't iets met "transparent" te maken heeft. Bovendien, Internet Explorer heeft wat problemen met het overrulen van een eerdere eigenschappen. Je kunt ook 's proberen met het !important suffix het een en ander te overrulen.

Klopt, ik probeer zo veel mogelijk zonder overrulen te doen, maar kan niet altijd alles vinden / ben te lui :puh:

Nogmaals bedankt

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...