T@rget Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 (bewerkt) Dag mensen, ik ben bezig met een PHPBB template. Maar nu hij bijna af is ben ik veel aan het testen en kom ik er achter dat hij in IE7/8/9 niet goed werkt (Typisch weer... elke andere browser wel). Het is heel vreemd, in de index is de achtergrond gewoon wit >.< Als je een forum opent, is hij wel ongeveer goed, dan kloppen de kleuren niet helemaal maar dat vind ik nog niet zo'n ramp. Misschien kan iemand hier een oplossing voor vinden? Link naar de website: http://robert-beekman.nl/quartz/index.php Bewerkt: 1 december 2011 door T@rget Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Waarom heb je een effen achtergrondplaatje, in combinatie met een effen kleur? Probeer die eens eruit te halen (dus geen background-image et cetera toevoegen). Reageren
T@rget Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Waarom heb je een effen achtergrondplaatje, in combinatie met een effen kleur? Probeer die eens eruit te halen (dus geen background-image et cetera toevoegen). Hmm dunno, maar er uit gehaald. Helpt helaas niet Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Werkt alleen background-color? Reageren
T@rget Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2011 (bewerkt) Nope, ook niet. Bedankt voor je hulp trouwens ^^ Het lijkt wel alsof het ergens anders in de pagina zit, want als je een subforum opent werkt het wel, terwijl de CSS nog gewoon het zelfde is Hier werkt het wel bijvoorbeeld: http://robert-beekman.nl/quartz/portal.php Bewerkt: 1 december 2011 door T@rget Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Kijk eens of de broncode anders is opgesteld. Ik heb zelf ook gemerkt dat de phpBB3 Portal de code wat anders opbouwt dan phpBB3 zelf. Reageren
T@rget Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2011 (bewerkt) Kijk eens of de broncode anders is opgesteld. Ik heb zelf ook gemerkt dat de phpBB3 Portal de code wat anders opbouwt dan phpBB3 zelf. Van wat ik kan zien zijn ze het zelfde, de Portal is niet de enige pagina die goed werkt, in tegendeel de index is de enige pagina die niet goed werkt.. I'm Clueless Bewerkt: 1 december 2011 door T@rget Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Haal 's background-color: #FFFFFF; bij html en body weg. Vraag me niet waarom het bij de ene pagina wel werkt en de andere niet.. Reageren
T@rget Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Haal 's background-color: #FFFFFF; bij html en body weg. Vraag me niet waarom het bij de ene pagina wel werkt en de andere niet.. Woot, dat was 'm Bedankt ^^ Nu werkt alleen de border nog niet goed, maar ik denk dat ik die oorzaak al weet (Ik kreeg de header eerder niet goed en toen heb ik het maar slordig gedaan, missende border dus het resultaat daar van ) Waarom die body een background color had is mij een raadsel, maar opgelost! :> Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 december 2011 Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Ik zie 't.. vermoed dat 't iets met "transparent" te maken heeft. Bovendien, Internet Explorer heeft wat problemen met het overrulen van een eerdere eigenschappen. Je kunt ook 's proberen met het !important suffix het een en ander te overrulen. Reageren
T@rget Geplaatst: 1 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 december 2011 Ik zie 't.. vermoed dat 't iets met "transparent" te maken heeft. Bovendien, Internet Explorer heeft wat problemen met het overrulen van een eerdere eigenschappen. Je kunt ook 's proberen met het !important suffix het een en ander te overrulen. Klopt, ik probeer zo veel mogelijk zonder overrulen te doen, maar kan niet altijd alles vinden / ben te lui Nogmaals bedankt Reageren
glen dc Geplaatst: 27 januari 2012 Rapport Geplaatst: 27 januari 2012 Handige website om webpagina's te valideren is http://validator.w3.org Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.