Jump to content

heeeeelp heeeelp!


kennyken

Recommended Posts

ik heb dus GTA IV op de XBOX 360 en ik wil dus de telefoon gebruiken maar deze blijft staan op

multiplayer ik kan dit niet verzetten. kan iemand mij helpen

ik heb al geprobeerd om phone forward te doen maar dit werkt niet

dit is vooral voor mijn zoontje te helpen

thanks

>>> Door Jacky-2007: Topic titel nog even verduidelijkt.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je mobieltje heb je inderdaad al ook al heb je nog geen missies gespeeld, want anders kun je ook niet online gaan als je bijvoorbeeld geen missies wilt spelen. Maar zodra je de 1e missie gedaan hebt kun je je vrienden bellen en dan zie je niet alleen maar multiplayer staan ;)

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Je mobieltje heb je inderdaad al ook al heb je nog geen missies gespeeld, want anders kun je ook niet online gaan als je bijvoorbeeld geen missies wilt spelen. Maar zodra je de 1e missie gedaan hebt kun je je vrienden bellen en dan zie je niet alleen maar multiplayer staan ;)

thanks is gelukt dus eigelijk een domme vraag

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, domme vragen bestaan er eigenlijk niet. Het spel geeft hier zelf ook nog geen uitleg over, dus het is best begrijpelijk wanneer je vol verwachtingen de game induikt en je hier tegenaan loopt.

Ik wil wel even de kans nemen trouwens om je echt te adviseren de verhaallijn te gaan spelen. Rondklooien is ook leuk, maar de verhaallijn is echt de moeite waard en de gameplay is echt casual wat speelniveau betreft. Je kan als het even lastig gaat onze walkthrough gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij is verhaallijn uitspelen het eerste wat ik doe. Ik ondek tijdens het verhaallijn door toch alles. Na het verhaallijn uitgespeeld te hebben ga ik altijd klooien maar ik vindt de verhalen altijd intressand al heb ik de afgelopen jaar alleen maar geklooid. SA gepakt, uitgespeeld. Weer klooien. Wordt echt tijd voor een nieuwe gta. :( Gta1, 2 en Londen lijken mij helemaal niks aan. Platte voertuigjes. Maar ehm, beetje lange mening offtopic he? :D

Gewoon verhaallijn uitspelen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...