Jump to content

Conclusie over GTA IV na speler LA Noire.

Recommended Posts

Geplaatst:

Er is geen een game die kan tippen aan GTA IV en GTAserie.

Ben na jaren nog steeds niet uitgekeken op GTA.

Dus ik speel ze nog altijd. Zo is dat bij LA Noire wel anders.

GTA blijft gewoon het mooist in alle opzichten.:tu:

Geplaatst:

Eens, al hoe wel Maffia 2 een kanshebber zou kunnen zijn als die game een wat vrijere wereld zou hebben.

Geplaatst:

Eens, al hoe wel Maffia 2 een kanshebber zou kunnen zijn als die game een wat vrijere wereld zou hebben.

als je de dlc's hebt kan je gewoon vrij rondlopen. In de dlc's hebben ze het hetzelfde gemaakt als in GTA, je loopt naar een plek toe om een missie te starten en je hebt ook een savehuis.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat was een hele inhoudelijke conclusie! :7

Op sommige punten is L.A Noire toch wel beter, zoals de animatie. Als voorbeeld neem ik het rennen. Dat ging misschien niet super snel, maar het zag er wel realistisch uit.

De sfeer is L.A. Noire zit ook goed in de stad, de tijd van het spel kan je goed terug vinden. Het enigste wat ik jammer vindt is dat er niet heel veel Free Roam inzat. Je kon wel naar een missie LA gaan verkennen met je partner, maar daar was weinig aan. Misschien hadden ze er toch meer GTA Functies in kunnen doen, naar je huis gaan, voedsel kopen, misschien iets van activiteiten zoals biljarten. Dat was het nog leuk geweest om L.A Noire door te spelen na het voltooien van de missies.

:D

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

Red dead redemption was anders ook enorm goed (en mooier)

Heb RDR gezien op youtube en je hebt gelijk.

Ik kan RDR niet spelen omdat ik op PC speel. Die is wel een beetje vergelijkbaar met GTA qua missie-opzet.

Of heb ik dat verkeert gezien?

Heb ook een beetje gebaald dat RDR niet naar PC komt.

Geplaatst:

Die is wel een beetje vergelijkbaar met GTA qua missie-opzet.

Of heb ik dat verkeert gezien?

Dat heb je niet verkeerd gezien. Red Dead Redemption is eigenlijk GTA in het wilde westen. ^_^

Geplaatst:

GTA moet je ook helemaal niet gaan vergelijken met L.A. Noire, twee totaal verschillende games. De enigste vergelijkkennis is het free-roaming aspect, maar dat is in L.A. Noire heel beperkt gehouden. De stad wordt meer als decoratie gebruikt waar de verschillende cases op de voorgrond staan. Het Noire sfeertje was wel duidelijk aanwezig en dat maakte de game ook erg sfeervol. En natuurlijk het verhaal omtrent Cole Phelps was uitstekend uitgevoerd.

• 1 maand later...
Geplaatst:

GTA moet je ook helemaal niet gaan vergelijken met L.A. Noire, twee totaal verschillende games. De enigste vergelijkkennis is het free-roaming aspect, maar dat is in L.A. Noire heel beperkt gehouden. De stad wordt meer als decoratie gebruikt waar de verschillende cases op de voorgrond staan. Het Noire sfeertje was wel duidelijk aanwezig en dat maakte de game ook erg sfeervol. En natuurlijk het verhaal omtrent Cole Phelps was uitstekend uitgevoerd.

Niet mee eens het zijn beide rockstar games :clown: .

Geplaatst:

Niet mee eens het zijn beide rockstar games :clown: .

En zwemmen en hockey zijn beiden olympische sporten, maar daar houdt de vergelijking wel ongeveer op. Over het nutteloze van deze bump zullen we het verder maar niet hebben hè.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...