Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb een nieuwe cover gemaakt (mijn tweede) van de film Footloose:

24mdlsk.jpg

Klik voor een vergroting

Heb uiteraard alles (behalve de afbeeldingen) zelfgemaakt. Vooral de tekst "Footloose" was best wat werk. :puh: Is namelijk geen font.

Geplaatst:

Zit er echt goed uit maar ik vind (heb niet echt heel veel verstand hier van) dat de tekst op de achterkant er wat raar uitziet. Met dat witte achtergrond en die zwarte dikke tekst. Misschien had je een zwarte achtergrond kunnen doen met misschien een plaatje wat echt héél iets doorschijnt en dan wat mooiere tekst. Verder ziet hij er geweldig uit! :tu:[8.7/10]

Geplaatst:

Ik reageer alleen op de tekst "Footloose", want daar ligt zichtbaar de focus op. In één woord: Wauw. Een dikke tien. Helemaal niet vervelend bedoeld, maar Kai-Shockwave is ook zo'n magistrale tovenaar wanneer het over het maken van teksten gaat, denk hierbij bijvoorbeeld aan de vele manieren waarop hij zijn forumnaam in signatures heeft gezet. (R* neon, LANoire neon etc.) Het ziet er echt mooi uit, en ben stik jaloers. Ik heb heel wat pogingen gedaan, heel wat tutorials gevolgd, maar mijn outcome is altijd uit balans, uit evenwicht, zo duidelijk een photoshop werkje dat ik al gauw weer aan het deleten ga. Maar dit is echt in evenwicht, ik zie bij wijze van spreken deze neon al zo in de etalage van de EXPO staan. Nice. :sigaar:

Geplaatst:

Beide bedankt voor de reacties! :)

@MostWantedKid Die tekst probeerde ik een beetje simpel te houden. Niet te moeilijk, zodat het gewoon duidelijk blijft. Ik ben daarbij qua lettertype een beetje in de footloose style gebleven. Het is dan ook dezelfde font als de overige tekst (op Footloose na op de voorkant natuurlijk).

@Jacky-2007 De focus heb ik inderdaad een beetje op die tekst geplaatst. Het is natuurlijk de titel van de film, en daarbij ook het gedeelte waarmee ik het langste bezig ben geweest. Mijn tip aan jouw is gewoon blijven oefenen. Op een dag moet het een keertje lukken, ik heb ook heel wat werkjes gehad die ik weggooide en ben er van overtuigd dat Kai dit ook in het begin heeft gehad.

Geplaatst:

Je voorkant is inderdaad strak, Kloep! De tekst die je er in hebt gezet ziet er gelikt uit, en de plaatsing er van ook. De plaatsing van het plaatje achter de tekst is ook goed. Ik vind het font dat je hebt gebruikt voor de tekst boven aan de voorkant er niet helemaal bij passen, misschien dat je een ander font zou kunnen proberen, het is nu nog niet echt een geheel. Op de achterkant valt gelijk dat grote dikke vlak op, probeer daar ten eerste een ander font te gebruiken ook, het ziet er toch een beetje onprofessioneel uit. Probeer dan dat vlak zwart te maken en het heel soepeltjes te laten overlopen naar de plaatjes (D.M.V feather of een softbrush e.d.), zodat het niet zo opvalt wanneer je naar de achterkant kijkt van je film cover.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...