Jump to content

Nieuwe android telefoon gezocht


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo,

ik heb momenteel een Samsung Marvel S5560, maar dit is aan vervanging toe omdat hij geen android heeft.

Hierbij ben ik dus op zoek naar een nieuw toestel dat (liefst) moet voldoen aan deze eisen

- Android besturingssyteem (eentje die je steeds zal kunnen blijven upgraden naar de nieuwere Android versies)

- Touchscreen (met eventueel een toetsenbord)

- Hij moet snel kunnen navigeren in de sms-menu's, applicaties enzo.

- Maximum 180 euro

Alvast bedankt! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste valt weg, geen een telefoon van 200 euro kun je blijven updaten naar de nieuwste android. Sterker nog, met telefoons van 500 euro wil dat nog niet eens altijd. Zie je GSM maar als een computer, je hebt goede snelle en dus dure. En goedkope, en dus minder snel, mooi enzovoorts. Wil je een echt goede snelle telefoon, die een flinke tijd mee kan en alle apps aankan. Want let op: goedkope telefoons kunnen sommige apps niet draaien zoals bv Angry birds.. dan moet je denk ik nog even doorsparen.

Verder, tja. Eigenlijk alle telefoons uit deze prijsklasse komen een beetje op hetzelfde neer, een leuk model van HTC zou de HTC wildfire kunnen zijn. Toestelletjes zie je veel, en zijn wel echt degelijk. Ik heb zelf een HTC Desire S, en heb nog nooit klachten gehad over HTC.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste valt weg, geen een telefoon van 200 euro kun je blijven updaten naar de nieuwste android. Sterker nog, met telefoons van 500 euro wil dat nog niet eens altijd. Zie je GSM maar als een computer, je hebt goede snelle en dus dure. En goedkope, en dus minder snel, mooi enzovoorts. Wil je een echt goede snelle telefoon, die een flinke tijd mee kan en alle apps aankan. Want let op: goedkope telefoons kunnen sommige apps niet draaien zoals bv Angry birds.. dan moet je denk ik nog even doorsparen.

Verder, tja. Eigenlijk alle telefoons uit deze prijsklasse komen een beetje op hetzelfde neer, een leuk model van HTC zou de HTC wildfire kunnen zijn. Toestelletjes zie je veel, en zijn wel echt degelijk. Ik heb zelf een HTC Desire S, en heb nog nooit klachten gehad over HTC.

Is dat een snelle gsm?

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste valt weg, geen een telefoon van 200 euro kun je blijven updaten naar de nieuwste android. Sterker nog, met telefoons van 500 euro wil dat nog niet eens altijd. Zie je GSM maar als een computer, je hebt goede snelle en dus dure. En goedkope, en dus minder snel, mooi enzovoorts. Wil je een echt goede snelle telefoon, die een flinke tijd mee kan en alle apps aankan. Want let op: goedkope telefoons kunnen sommige apps niet draaien zoals bv Angry birds.. dan moet je denk ik nog even doorsparen.

Verder, tja. Eigenlijk alle telefoons uit deze prijsklasse komen een beetje op hetzelfde neer, een leuk model van HTC zou de HTC wildfire kunnen zijn. Toestelletjes zie je veel, en zijn wel echt degelijk. Ik heb zelf een HTC Desire S, en heb nog nooit klachten gehad over HTC.

Is dat een snelle gsm?

Nee, hij is 180 euro. En ga zelf eens zoeken man, je krijgt de naam al op je schoot geworpen en vervolgens nog te lui om diezelfde naam over te typen in google?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...