Mr. Vriecetti Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik zoek een tornado maar ik ken hem niet vinden. ik keb ook alle gele gangs verslagen dus rijden die er ook niet meer in.. weet iemand waar ik een tornado kan vinden of veel rond rijd? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 die is er volgens mij niet <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 die is er volgens mij niet <_< Een Tornado is een auto en die is er wel. Als je de Vagos helemaal hebt uitgemoord kan je geen Tornado meer hebben denk ik. Ik vind er nu zelf ook geen meer. Er zal voor de PC wel een Car Spawner komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RNW@Y Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Er is al wel een gargaeditor volgens mij, daar kan je je mee instellen dat je in je garage bij je huis een Tornado kan krijgen. Dus heb je er wel 1. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 ik keb de xbox versie.. rnr jammer dat hij niet mee in het spel zit.. maar tog bedankt voor julie hulp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 die is er volgens mij niet <_< Een Tornado is een auto en die is er wel. Als je de Vagos helemaal hebt uitgemoord kan je geen Tornado meer hebben denk ik. Ik vind er nu zelf ook geen meer. Er zal voor de PC wel een Car Spawner komen. Ooooh rijden de Vagos in Tornado's??? Shit, ik was al langer op zoek naar die auto, maar kon 'm maar niet vinden.. heb helaas die Vagos al uitgemoord Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 wel stom dat rockstar em niet gewoon ergens in het level heb geplaatst of em heb alten 5rond rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.