Jump to content

GTA IV nieuwe (Game)PC Lagg?

flashingst

Recommended Posts

Hey,

Sinds gister heb ik eindelijk mijn nieuwe pc:

AMD Athlon X2 250 @3,16 GHz

4GB RAM

Windows 7 Ultimate

nVidia GeForce 9400 GT met 1GB geheugen

Ik heb nu GTA IV geïnstalleerd blijf een soort van lagg krijgen. Zo rond de 15-20 FPS.

Meer mensen in mijn omgeving hebben dezelfde videokaart waarbij GTA IV wel erg goed werkt.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

alvast bedankt.

Delen op andere websites

Hey,

Sinds gister heb ik eindelijk mijn nieuwe pc:

AMD Athlon X2 250 @3,16 GHz

4GB RAM

Windows 7 Ultimate

nVidia GeForce 9400 GT met 1GB geheugen

Ik heb nu GTA IV geïnstalleerd blijf een soort van lagg krijgen. Zo rond de 15-20 FPS.

Meer mensen in mijn omgeving hebben dezelfde videokaart waarbij GTA IV wel erg goed werkt.

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

alvast bedankt.

heb je GTA IV al gepatched, als je dit niet doet gaat het spel laggen, maakt niet uit hoe goed je videokaart is. had hetzelfde probleem, gepatcht en kan et nu op de hoogste settings spelen.

Delen op andere websites

Ik had de PC overgenomen van een kennis van mij, er stond een of andere vreemde "Windows 7 ultimate service pack 3" op?? Dit heb ik nu verwijderd en een schone Windows 7 Ultimate 64bit geinstalleerd (die hiervoor was 32bit en dus was er maar 3GB van de 4GB RAM beschikbaar). Windows werkt nu al een héél stuk sneller, ik ga zometeen GTA IV installeren met patches en dan laat ik het even weten!

Delen op andere websites

Wat heb je hiervoor betaald want dit is echt geen game pc. En tevens te slecht voor gta IV om het een beetje normaal te spelen.

Dat is onzin man, die pc kan gta iv makkelijk aan op medium

Bewerkt: door BiglifeRPG
Delen op andere websites

Als het goed is zou hij het inderdaad goed moeten doen. Het is een speciale processor uit de serie (geklokt op 3.15GHz) en er wordt ook aangegeven dat er 1033 MB beschikbaar is in GTA. Ik ben even alle standaard programma's aan het installeren, daarna pak ik de cd's van GTA en installeer ik hem even. laat t wel even weten!

Delen op andere websites

Als het goed is zou hij het inderdaad goed moeten doen. Het is een speciale processor uit de serie (geklokt op 3.15GHz) en er wordt ook aangegeven dat er 1033 MB beschikbaar is in GTA. Ik ben even alle standaard programma's aan het installeren, daarna pak ik de cd's van GTA en installeer ik hem even. laat t wel even weten!

Wacht even,

Als je hem hebt geinstalleerd moet je deze patch downloaden:

Klik hier

En Games For Windows Live automatisch installeren (Is een bug in Windows 7 64bit) anders start het spel niet:

Klik hier

En als hij het dan nog niet goed doet zet dan je settings eens op medium, dan moet hij het doen. :tu:

Delen op andere websites

Sorry, er ging wat tijd tussen zitten! Het geluid werkte niet meer na de update naar Windows 7 dus heb ik weer XP geinstalleerd, nu werkt alles weer en ga ik beginnen met de GTA IV installatie!

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Eindelijk GTA IV geinstalleerd en getest.

Op low-medium settings is hij erg goed te spelen! Ik heb hem nu geinstalleerd met patch 1.0.4.0 omdat de meeste mensen zeggen dat die beter is dan 1.0.7.0!

Delen op andere websites

Ah, wel jammer dat de W7 installatie niet goed verliep, maar dat kan gebeuren natuurlijk. Veel plezier met GTA IV! :tu:

Videokaart is veel te slecht.

Blijkbaar niet dus, ik hoor net dat met deze videokaart de game prima op low te spelen is.

Delen op andere websites

Dat deze pc makkelijk op medium aankan dat zeker,

ik heb een 2,53 Ghz dualcore processor en een Geforce 9800M 1GB videokaart en verder is alles gewoon het zelfde, en ik speel met 25FPS op high settings, en dat nog wel voor een laptop. ^_^

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...