Gta Ripper Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2011 (bewerkt) Het werd toch echt tijd voor een nieuwe tutorial. Voor een beetje extra hulp kan je ook hier de PSD downloaden om met de tutorial te gebruiken. Veel succes! (P.S. Een clipping mask kan gemaakt worden door op CTRL ALT G te drukken!) Bewerkt: 22 februari 2015 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2011 _O_ _O_ _O_ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2011 Ik ben al maanden/jaren niet meer met Photoshop bezig, maar wil toch even een reactie achter laten dat dit er super uit ziet en ik misschien wel geneigd ben eens deze tut te volgen als ik wat tijd over heb. Je creaties zijn echt stuk voor stuk prachtig, ik check het Graphics forum dagelijks om te zien of er niets nieuws van jou in staat. Ik ben je grote fan! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2011 Ik ga deze zeker een keer proberen! Bedankt man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.