Jump to content

Iets vaags :P

Recommended Posts

Geplaatst:

Een week geleden vroeg ik om een map voor bv. uitgaansgelegenheden, die heb ik.

Maar steeds als ik naar de plek toe ga waar bv een café hoort te zijn, blijkt dat café er niet te zijn, de deuren zitten dan gewoon dicht weet je wel.

Wie weet wat dit is?

Ik heb GTA IV wel uitgespeeld.

Diegene die dit oplost: :tu:

Alvast bedankt,

GospGTA :bonk:

Geplaatst:

Deze uitgaansgelegenheden kan je alleen gebruiken tijdens de activiteiten met je vrienden. Dus wanneer je bijvoorbeeld met Roman gaan drinken.

Geplaatst: (bewerkt)

Oh, dus er is geen mogelijkheid dat die café's open gaan wanneer je er alleen naar toe wilt?

Bewerkt: door GospGTA

Oh, dus er geen mogelijkheid dat die café's open gaan wanneer je er alleen naar toe wilt?

Nee, je kan er dus alleen naar binnen wanneer je met een vriend bent. Maar bij de meeste uitgaansgelegenheden zie je het interieur niet. Je ziet alleen Niko en zijn vriend(in) naar binnen gaan, en een tijdje later weer naar buitenkomen. De camera gaat dus niet mee naar binnen. ;)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Geplaatst:

Oh okay!

Dankjewel voor het oplossen van dit mysterie :klap:

Voor de mods: Forum kan worden gesloten :slotje: :slotje:

>>> Door Jacky-2007: Een verzoek om je topic te laten sluiten kan je in het vervolg via PB doen naar de lokale moderators in kwestie. Dan zien we je verzoek sneller, en het staat wat netter. ;) <<<

Voor de mods: Forum kan worden gesloten :slotje: :slotje:

Sluit heel GTAForum ook maar meteen, tenslotte is het grote mysterie van de uitgaansgelegenheden nu opgelost, en valt er verder niets meer over GTA te discussiëren. ;)

Bewerkt: door SpacyColours
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...