Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Kan iemand de tekst "Rollerman Design" op dit plaatje weg doen of dat de tekst bijna niet zichtbaar meer is?

Het plaatje: (heb 'm ook in de bijlage gedaan)

Golden%20Hardstyle.jpg

Gr. Nyltje

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Ik kan het wel doen, maar het is denk ik verboden. Het is namelijk een soort copyright teken, en het is niet de bedoeling dat je die zomaar weghaalt. Mocht het wel toegestaan zijn, kan ik het wel even doen.

Geplaatst:
  Op 3-12-2011 om 17:32, Kloep zei:

Ik kan het wel doen, maar het is denk ik verboden. Het is namelijk een soort copyright teken, en het is niet de bedoeling dat je die zomaar weghaalt. Mocht het wel toegestaan zijn, kan ik het wel even doen.

Ik weet niet of het mag, maar zou het echt geweldig vinden als je het weg zou kunnen doen _O_

Dit is de officiële site (waar ik het ook vandaan heb): http://www.rollermandesign.nl/Portfolio.html

Nogmaals zou 't echt top vinden! _O_:tu:

Geplaatst:

Dat staat niet voor niets op het design nyltje. Ik zou dan ook graag willen weten waarvoor je het wil gebruiken alvorens deze aanvraag in behandeling wordt genomen. Misschien is het handig als je de persoon in kwestie even een mail stuurt met de vraag voor welk doeleinde je zijn designs mag gebruiken.

Persoonlijk gebruik moet geen probleem zijn en wellicht dat hij of zij dan zelf dat stukje tekst op het design voor je weg kan halen.

Geplaatst:
  Op 3-12-2011 om 18:07, .Levi. zei:

Dat staat niet voor niets op het design nyltje. Ik zou dan ook graag willen weten waarvoor je het wil gebruiken alvorens deze aanvraag in behandeling wordt genomen. Misschien is het handig als je de persoon in kwestie even een mail stuurt met de vraag voor welk doeleinde je zijn designs mag gebruiken.

Persoonlijk gebruik moet geen probleem zijn en wellicht dat hij of zij dan zelf dat stukje tekst op het design voor je weg kan halen.

Wil het voor mn bureauachtergrond doen en mn msn afbeelding mr vind het lelijk als die letters er doorheen staan

Geplaatst:

Nou, ik heb hem af. Het is moeilijk die glans terug te krijgen, maar ik denk dat ik een redelijk resultaat heb gekregen.

Ik kan hem uiteraard pas plaatsen als daar toestemming voor is..

Geplaatst:
  Op 3-12-2011 om 21:35, Kloep zei:

Nou, ik heb hem af. Het is moeilijk die glans terug te krijgen, maar ik denk dat ik een redelijk resultaat heb gekregen.

Ik kan hem uiteraard pas plaatsen als daar toestemming voor is..

Bedankt! :tu:

Kan je hem ook niet alleen in een pb sturen? :puh:

Ik doe dr echt helemaal niks kwaad mee!

Geplaatst:

Wanneer het werk beschermd is, mag het niet worden gebruikt zonder toestemming van de maker. Dit betekent dat persoonlijk gebruik ook niet wordt toegestaan.

Stuur de maker van het ontwerp een e-mail met de vraag of je zijn/haar design voor persoonlijk gebruik mag gebruiken en of hij of zij daarvoor zijn copyright tekst wil verwijderen.

Wanneer je dit hebt gedaan ontvang ik daar graag bewijs van via PB.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zoal .Levi. al heeft gezegd moet je eerst de toestemming krijgen van de maker, daarna kunnen wij pas tot andere acties overgaan i.v.m. copyrightschending.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...