Dark_Zemy Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Ja, het klinkt misschien stom. Maar mijn Msn deed echt al een half jaar heel vreemd.. Hij sloot steeds na 4 seconden automatisch af, en als hij het deed had hij 30min delay ofzo.. Nu heb ik het eindelijk verwijderd.. Althans, dat denk ik. Maar nu ik het opnieuw wil installeren krijg ik te zien dat msn al geinstalleerd is. Weten jullie misschien welke mappen, of dingen ik moet verwijderen totdat het helemaal weg is? Bij voorbaat dank. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Gebruik Revo Uninstaller om MSN volledig te verwijderen. http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Hartelijk bedankt. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2011 (bewerkt) Hmm, misschien was het toch niet zo slim.. Waarom is het zo moeilijk.. Edit: Oohhh Sh*t, ik denk dat ik heel erg veel dingen heb verwijderd.. Nu mist er ook een UXcore.dll ofzo.. Help me alstublieft.. Bewerkt: 3 december 2011 door Dark_Zemy Reageren
Jarno91 Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Misschien dat er nog ergens een bestandje staat van MSN, probeer de zoekfunctie eens en zoek dan op Windows Live Messenger Je kunt anders ook Ccleaner downloaden en het register opschonen, daarmee verwijder je alle bestandjes die nergens voor dienen. Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Neenee, alles is verwijderd.. Maar het probleem is, ik heb teveel verwijderd.. Ik mis nu een heleboel bestanden die ik nodig heb om MSN te kunnen installeren, zoals aangegeven in vorige post. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Dan zou je systeemherstel kunnen uitvoeren naar de datum waarop er nog niks aan de hand is, en dan kun je Ccleaner gebruiken zodat je het register kan opschonen Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 3 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Dan zou je systeemherstel kunnen uitvoeren naar de datum waarop er nog niks aan de hand is, en dan kun je Ccleaner gebruiken zodat je het register kan opschonen Systeemherstel? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Start > alle programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Systeemherstel Daarmee kun je je pc herstellen naar een datum waarop je geen problemen had. Let wel op dat alles dan terug komt, als je bijvoorbeeld gister een programma verwijderd hebt en je herstelt je systeem naar vorige week, dan krijg je je pc terug zoals hij op die datum was met bijbehorende bestanden en programma's Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 Hmm, misschien was het toch niet zo slim.. Waarom is het zo moeilijk.. Edit: Oohhh Sh*t, ik denk dat ik heel erg veel dingen heb verwijderd.. Nu mist er ook een UXcore.dll ofzo.. Help me alstublieft.. je hebt wldlog.dll nodig die kun je hier downloaden http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?wldlog klik dan op download zip-file en pak hem dan uit en zet dat het bestand je in je windows map en dan moet hij weer werken als het goed is Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.