Sammie_GTA Geplaatst: 3 december 2011 Rapport Geplaatst: 3 december 2011 (bewerkt) Hallo! Ik wil cd's gaan branden voor de recovery van mijn ASUS laptop. Maar als ik wil beginnen met branden, staat er bij "Status": Herstelpartitie bestaat niet Mijn recovery partitie staat er gewoon nog op! Als ik het brandprogramma als administrator opstart, staat er bij de titel van het programma: "Backup the hidden partition to make the recovery discs." Ik weet niet hoe ik dit moet oplossen. P.S: Kan je partities backuppen? EDIT: Nu geeft mijn laptop bij het opstarten een bluescreen! Bewerkt: 4 december 2011 door Sammie3 Reageren
MaxVito Geplaatst: 5 december 2011 Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Misschien zit er een blokkering op de cd dat je hem niet kan branden..... Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 5 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2011 Zoals ik al zei, ik heb een blue screen gekregen en ik heb de laptop teruggebracht naar de winkel waar ze zeiden dat ze gaan zoeken of er nopg iets te redden valt. (De foutcode bleek volgens hun ernstig te zijn:N ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.