Scarface92 Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Leden, Ik zou niet weten in welk topic ik dit moet plaatsen dus daarom maak ik maar een nieuwe aan. Ik speelde laatst weer eens de singleplayer van GTA IV en ik was een beetje aan het rondvaren met de Tug, ik besloot om naar de Alderney Ferry Terminal te varen en tot mijn grote verbazing zag ik op een gegeven moment, boven in de lucht een paar meeuwen vliegen in een soort van cirkel. Vond het wel merkwaardig aangezien ik ze nog nooit eerder had gezien in de game zelf, alleen in eerste trailer van IV. Waarschijnlijk kom je ze alleen (zelden) tegen bij de Ferry in Alderney. Weet niet of dit detail al is gevonden door iemand van hier, wel ben ik even op Youtube wezen zoeken en dit was het resultaat: Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Oke. Wist ik ook niet Ik dacht alleen duiven die je moet zoeken en dan moet dood schieten voor punten. Ik ga gelijk evne kijken Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Maar je kunt ze dus niet neerschieten? Heb het filmpje wel gezien maar daar kwamen ze niet echt in de buurt. Reageren
Jarno91 Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Ik had ze wel eens heel hoog in de lucht zien vliegen maar nog nooit zo laag Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Maar je kunt ze dus niet neerschieten? Heb het filmpje wel gezien maar daar kwamen ze niet echt in de buurt. Je kunt ze inderdaad niet neerschieten, heb dat zelf ook nog geprobeerd. Als je dat wilt doen zou je even RDR moeten opstarten. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Er stond me ook iets van bij dat ik ze vaak vond aan het strand van bohan. Reageren
GospGTA Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Als ik met m'n lijpe boot vaar, dan zie ik ze ook altijd vliegen, de ene keer weer hoog, de andere keer best laag. Ode aan de meeuwen! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Geplaatst: 6 december 2011 Het is mij nog nooit opgevallen, waarschijnlijk simpelweg omdat ik er niet op let... Nice find. Die ga ik binnenkort maar eens van dichtbij bekijken. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Geplaatst: 6 december 2011 Die ga ik binnenkort maar eens van dichtbij bekijken. Doe ik met je mee. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.