Jump to content

Sims 3 werkt niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet het dat ik het hier niet mag plaatsen. Maar ik ben helemaal hulpeloos.

Ik heb sims 3 en hij deed het eerst perfect. Nu 3 a 4 dagen later komen er allemaal zwarte strepen door mijn beeld. Van andere huizen naar weer iets anders. Het zoeft overalangs. En het oplossen lukt me niet. Heb instellingen op standaart gezet etc. Kan iemand mij helpen?

Geplaatst:

Dat maakt niks uit, ik speel zelf ook Sims 3 op een Windows 7 laptop, met alle instellingen op zn hoogst, heb je veel downloads (Sims3packs, packages) in je spel staan? Zoja, dan moet je daar een aantal van verwijderen, doordat je echt onwijs veel downloads hebt, kan je spel ook rare dingen gaan doen, als je weinig tot geen downloads in je spel hebt, zal je de Flitskikker info tool moeten gebruiken en je specificaties posten, misschien kan jou computer het niet/heel moeizaam aan. ;)

Geplaatst:

Er staat ook bij opties dat als je het niet opnieuw opstart dat er dan grafische fouten kunnen komen. Maar ik heb het altijd opnieuw opgestart. dus daar is het probleem ook niet. Maarja

Geplaatst: (bewerkt)

Zijn je drivers van je videocard wel up-to-date? Update die gewoon is een keer.

EDIT; trouwens waarom zijn systeemeisen? Hij werkte eerst perfect zei hij.

Bewerkt: door BoerTijger
Geplaatst:

^ Je weet niet of hij downloads gebruikt, als hij de afgelopen dagen downloads in zn spel ofzo heeft gedaan, dan kan het spel ook raar doen, :puh: (was bij mijn iMac ook, ik speelde op normale instellingen, en daarna had ik gedownload en toen ging die heel hard laggen, maar die download kon ik niet meer terugvinden, wat nou bleek, m'n videokaart kon t niet maar aan en heeft het begeven, daarom gebruik ik nou weinig downloads.) :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...