Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vind de effecten en de kleuren erg mooi gedaan, ook de lekkere warme sfeer die het uitstraalt is mooi. De tekst is op sommige punten niet helemaal goed zichtbaar, dat zou toch een beetje verbeterd moeten worden. Toch blend de tekst verder heel goed met de achtergrond. Die witte streep onder de tekst verstoort de harmonie van het design een beetje, ik denk dat het beter zou zijn dat je deze weghaalt, of de blending mode op overlay zet. De oranje ''balletjes'' passen ook niet helemaal bij de tekst, probeer die ook ietsje minder zichtbaar te maken, zodat het wat beter matcht. De border die je er om heen hebt gedaan past zeer goed, hij is niet te duidelijk aanwezig, en je kan duidelijk zien dat het hier om de tekst gaat. Ik hoop dat je wat aan mijn hiervoor genoemde punten hebt. Ik wil het design daarom ook graag op zijn best zien.

Geplaatst:

Bedankt voor je reactie!

Heb je tip bekeken, en heb het design veranderd. Hij heeft dezelfde link gehouden. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...