thebest07111 Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 hallo, ik heb een vraagje. hoe word ik admin op mijn eigen server want volgends mij ben ik dat niet . Groetjes Sander Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Je kunt met je RCON inloggen en dan /makeadmin ID level proberen, (Zit in sommige admin scripts! Werkt niet altijd dus) En anders moet je bij scriptfiles zoeken, en dan players ofzo Reageren
thebest07111 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Je kunt met je RCON inloggen en dan /makeadmin ID level proberen, (Zit in sommige admin scripts! Werkt niet altijd dus) En anders moet je bij scriptfiles zoeken, en dan players ofzo sorry maar ik snap het niet. ik moet dus gewoon in de server gaan zoals ik normaal doe en dan /makeadmin en dan . Reageren
BoerTijger Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Nee eerst met je rcon inloggen /rcon login password, en dan kun je als het goed is /makeadmin. Reageren
thebest07111 Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Nee eerst met je rcon inloggen /rcon login password, en dan kun je als het goed is /makeadmin. die eerst code lukt dan zegt die you are logged in as an admin maar dan zegt die bij de tweede code uknows console command. Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 december 2011 Rapport Geplaatst: 4 december 2011 Zoals BoerTijger al aanhaalde zit het commando /makeadmin niet in eender welk script (als je al een admin script gebruikt). Omdat ik begrijp dat je nog maar pas gestart bent raad ik je aan om eerst een paar tutorials uit de Master Tutorial List door te lezen en een paar dingen uit te proberen (met name de blauwgekleurde). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.