Jump to content

EFLC loopt vast bij het laden


Bassieboy35

Recommended Posts

Hmmm vreemd :(, ik heb dat nu gevonden maar dat is Windows XP service pack 2 alleen dan start ik hem op dan zegt hij dat hij minimaal service pack 3 nodig heeft.

EDIT: ik heb proberen opnieuw de laatste patch proberen te intsalleren hierbij meldt die dat het niet lukt aangezien het bestand Media1.cab. niet kan vinden.

Misschien kan iemand dit bestand even voor mij uploaden en dat hij het dan weer doet.

Deze vind je bij: User>appdata>Local>Temp>Rar$EX52.856>update2_EN

Dit zou ik erg waarderen en het probleem misschien verhelpen :).

Bewerkt: door bassieboy35
Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm vreemd :(, ik heb dat nu gevonden maar dat is Windows XP service pack 2 alleen dan start ik hem op dan zegt hij dat hij minimaal service pack 3 nodig heeft.

EDIT: ik heb proberen opnieuw de laatste patch proberen te intsalleren hierbij meldt die dat het niet lukt aangezien het bestand Media1.cab. niet kan vinden.

Misschien kan iemand dit bestand even voor mij uploaden en dat hij het dan weer doet.

Deze vind je bij: User>appdata>Local>Temp>Rar$EX52.856>update2_EN

Dit zou ik erg waarderen en het probleem misschien verhelpen :).

Iemand die dit wilt doen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

die tempory map is van je download

waarschijnlijk is je download van die update niet goed gegaan en zou je het ff opnieuw moeten downloaden

want er mist een bestand van de update, en niet van het spel ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

ik kan eflc wel gewoon opstarten met XP SP3...

heb je al geprobeerd om het spel in z'n laagste settings te starten? aangezien je niet verder komt in je laadscherm kan je een commandline.txt bestand toevoegen aan je eflc map waarin je iets inzet waardoor hij op laagste settings start.

gebruik je cd? zo ja kijk dan ff of die nog wel goed is...

Kan het een anti-virus programma zijn die je spel blokkeerd? of firewall?

probeer eens bij je eigenschappen van eflc bij compabiliteit daaronder alles op z'n laagst te zetten dus beeld van 640x480 enz

heb je foutmeldingen gehad tijdens de installatie van het spel?

kan het zijn dat je een bestand mist in je eflc directory waardoor ie moeilijk kan gaan doen?

En deed het spel het spontaan niet meer of had dat een reden vanwege een mod ofzo?

Misschien helpen deze vragen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...