Volgers 0 SA-MP v0.3d beschikbaar Door Lantyz, 4 december 2011 Bericht rapporteren De laatste versie van de San Andreas Multiplayer (v0.3d) is sinds kort beschikbaar. SA-MP is een multiplayermod voor GTA San Andreas.Deze versie biedt de volgende nieuwe mogelijkheden en verbeteringen: Shoutcast/Icecast-ondersteuning. Soepeler game-play. Verbetering van de synchronisatie van onder andere motors en passagiers. Nieuwe models, waaronder het winkelcentrum van Los Santos, heteluchtballon en brandweerhelm. Je kunt nu 'surfen' op objecten die aan voertuigen of andere bewegende objecten vast zitten. Servers kunnen statische gebouwen uit de map halen. Bewegende objecten draaien nu soepel. Diverse nieuwe scriptfuncties en callbacks voor SA:MP-servers. SA-MP is hier te downloaden. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Megadreams Geplaatst: 4 december 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 december 2011 Helaas brengt het ook weer talloze bugs met zich mee die Kalcor niet wil fixen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
dos Geplaatst: 4 december 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 december 2011 was me nog niet eens opgevallen dat er een nieuwe versie is heb het all een tijd niet gespeeld. speel sa-mp all sinds 2.2 en heb gaandeweg wel veel verbeteringen gezien ik ga deze nieuwe versie ook maar eens uitproberen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Sjaakswabber Geplaatst: 4 december 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 4 december 2011 Hopelijk is de gameplay daadwerkelijk soepeler zoals eerder al is beloofd, ik zal het aan komend weekend grondig gaan uit testen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rutger. Geplaatst: 5 december 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 5 december 2011 [*]Je kunt nu 'surfen' op objecten die aan voertuigen of andere bewegende objecten vast zitten. Yessss Ergerde me daar altijd kapot aan. Zo te zien is er hard gesleuteld aan de sync. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
P.ZAAL Geplaatst: 6 december 2011 Bericht rapporteren Geplaatst: 6 december 2011 Sopelere game play idd het word beter en beter Soms wel irritant, als ik in Crazy cops and robberts speel, dan gaat er iemand met een wapen bij een andere op zijn auto staan, en dan schieten ze altijd mijn auto in puin Vooral vervelend als de politie op je hielen zit TOT GTA Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 27 juli 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 27 juli 2012 Mta (MultiTheftAuto) is stukken beter dan Sa-Mp. Ik speel Mta en daar heb je heen lags of bugs ofzo Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De laatste versie van de San Andreas Multiplayer (v0.3d) is sinds kort beschikbaar. SA-MP is een multiplayermod voor GTA San Andreas.
Deze versie biedt de volgende nieuwe mogelijkheden en verbeteringen:
SA-MP is hier te downloaden.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites