Jump to content

samp server werkt niet


thebest07111

Recommended Posts

hallo,

een tijdje gelden had ik een server gestard en de port geforward. mijn vrienden konden erin.

ik hem hem pasgeleden weer aangedaan maar nu kan niemand er meer in alleen ik via de localhost.

mijn vraag is nu weten jullie wat ik moet doen.

ik heb een d-link router en ik kijk bij port forwarding en bij virtual server ik weet alleen niet welke ik precies moet hebben.

ik hoop dat jullie kunnen hellpen want hij moet weer aan.

Gr

Link to comment
Delen op andere websites

Staat die portforwarding regel er nog wel? Probeer anders is opnieuw te port forwarden.

de regel staat er nog.

en ik heb al opnieuwe geport forward werkt ook niet.

maar ik weet niet of ik bij mijn router.

virtual server of port forwarding moet hebben.

Gr

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen statisch intern IP hebt ingesteld voor je eigen PC kan dit soms na een restart van je PC en/of router veranderen. Als je bijvoorbeeld eerst als interne ip (ik zeg maar wat) 192.168.1.2 had kan het nu goed zijn dat je opeens 192.168.1.3 hebt. De portforwarding regel in je router verandert echter niet zomaar en wijst dus nog steeds naar het oude, niet bestaande, adres.

Ga als volgt tewerk om een statisch IP voor je PC in te stellen (niet geschikt voor laptops):

Note: Het is mogelijk dat de internetverbinding tijdelijk uitvalt tijdens het instellen van het nieuwe IP!

Druk op de Windowstoets+R om het dialoogvenster 'Uitvoeren' weer te geven. Typ in het tekstvak: ncpa.cpl en bevestig met OK. Er opent een nieuw venster dat de actieve netwerkverbindingen weergeeft. Vind de verbinding die je momenteel gebruikt om verbinding met internet te maken; meestal heet die LAN-verbinding. Klik er met de rechtermuisknop op en kies voor Eigenschappen. In het lijstje in het dialoogvenster scroll je naar beneden tot je Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4) ziet staan. Klik dat aan. Klik vervolgens op de grote knop Eigenschappen. Klik op het keuzerondje Het volgende IP-adres gebruiken.

IP-Adres: Is hetzelfde als je in het portforward gedeelte van je router hebt ingevuld.

Subnetmastker: Wordt automatisch ingevuld.

Standaard Gateway: Dit is het IP adres van je router.

Klik dan op het volgende keuzerondje bij De volgende DNS-serveradressen gebruiken. Vul bij Voorkeurs-DNS-server nogmaals het IP van je router in. Alternatieve DNS-server kan je leeg laten. Klik op OK en Sluiten. Mogelijk van het internet nu een paar seconden uit om daarna meteen weer te verbinden.

Als je geen verbinding meer krijgt, ga dan terug en zet de keuzerondjes allebei weer op Automatisch. Plaats een post hier en zeg bij welke stap je vast zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je geen statisch intern IP hebt ingesteld voor je eigen PC kan dit soms na een restart van je PC en/of router veranderen. Als je bijvoorbeeld eerst als interne ip (ik zeg maar wat) 192.168.1.2 had kan het nu goed zijn dat je opeens 192.168.1.3 hebt. De portforwarding regel in je router verandert echter niet zomaar en wijst dus nog steeds naar het oude, niet bestaande, adres.

Ga als volgt tewerk om een statisch IP voor je PC in te stellen (niet geschikt voor laptops):

Note: Het is mogelijk dat de internetverbinding tijdelijk uitvalt tijdens het instellen van het nieuwe IP!

Druk op de Windowstoets+R om het dialoogvenster 'Uitvoeren' weer te geven. Typ in het tekstvak: ncpa.cpl en bevestig met OK. Er opent een nieuw venster dat de actieve netwerkverbindingen weergeeft. Vind de verbinding die je momenteel gebruikt om verbinding met internet te maken; meestal heet die LAN-verbinding. Klik er met de rechtermuisknop op en kies voor Eigenschappen. In het lijstje in het dialoogvenster scroll je naar beneden tot je Internet Protocol versie 4 (TCP/IPv4) ziet staan. Klik dat aan. Klik vervolgens op de grote knop Eigenschappen. Klik op het keuzerondje Het volgende IP-adres gebruiken.

IP-Adres: Is hetzelfde als je in het portforward gedeelte van je router hebt ingevuld.

Subnetmastker: Wordt automatisch ingevuld.

Standaard Gateway: Dit is het IP adres van je router.

Klik dan op het volgende keuzerondje bij De volgende DNS-serveradressen gebruiken. Vul bij Voorkeurs-DNS-server nogmaals het IP van je router in. Alternatieve DNS-server kan je leeg laten. Klik op OK en Sluiten. Mogelijk van het internet nu een paar seconden uit om daarna meteen weer te verbinden.

Als je geen verbinding meer krijgt, ga dan terug en zet de keuzerondjes allebei weer op Automatisch. Plaats een post hier en zeg bij welke stap je vast zit.

bedankt voor je uitleg

maar helaas ze kunnen er nogsteeds niet op en ik heb mijn server naam veranderd naar sander maar dat zien ze ook niet staan.

Wat kan ik nu nog doen.

Gr

Link to comment
Delen op andere websites

Moderator,

De server werkt nogsteeds niet en ik heb een statisch ip toegewezen maar ook dan doet die het niet.

Ik denk dat ik weet hoe het komt pas is bij ons thuis de stroom eraf geweest. Maar hoe kan ik dus nu weer zorgen dat die wel weer werkt.

Gr sander

Link to comment
Delen op andere websites

Moderator,

De server werkt nogsteeds niet en ik heb een statisch ip toegewezen maar ook dan doet die het niet.

Ik denk dat ik weet hoe het komt pas is bij ons thuis de stroom eraf geweest. Maar hoe kan ik dus nu weer zorgen dat die wel weer werkt.

Gr sander

Weet je dan zeker dat je IP niet veranderd is? Kijk anders even op Watismijnip.nl.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb net garhouse geinstalleerd en de plugins die erbij moeten maar als ik dan de server opstart dan staat er

URL=http://imageshack.us/photo/my-images/811/bestand.png/]bestand.png[/url]

Uploaded with ImageShack.us

wat moet ik doen om dit op te lossen iemand een link waar ik dat bestand kan downloaden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...