Jump to content

GTAIV (EFLC)


KenRosenburg

Recommended Posts

Net de complete edition aangeschaft.

Alles geinstalleerd prima, wil ik in TBOGT even de graphics aanpassen staat er dat mijn resource te weinig is. Hij kiest dus de verkeerde kaart..

Zelfde probleem als Tomato ds, maar dat topic is gesloten.

Nvidia GT555m zou hem prima moeten kunnen spelen, heb al bij 3D instellingen en PhysX engine veranderd maar nog steeds niks.. Moet ik misschien juist een oudere driver downloaden heb namelijk de nieuwste: 268.74

Oke heb handmatig driver gedownload via Nvdia, mijn Asus pakte hem niet.

Het spel werkt nu maar gaat redelijk laggy of is dit gewoon normaal bij GTAIV op PC

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken i.p.v. twee berichten na elkaar te plaatsen.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Oke heb handmatig driver gedownload via Nvdia, mijn Asus pakte hem niet.

Het spel werkt nu maar gaat redelijk laggy of is dit gewoon normaal bij GTAIV op PC

Als je FRAPS downloadt, kan je de framerate zien, post deze dan hier.

Link to comment
Delen op andere websites

Ok zal ik doen, toen ik d benchmark deed zette ie alles op high en water op very high, maar dan keek ik bij de specs en dan staat er toch weer Intel terwijl het Nvidia moet zijn ? Maargoed

@ flashingst waar vind ik die patch?

Bewerkt: door KenRosenburg
Link to comment
Delen op andere websites

zit rond de 25 met fraps (nog geen patch geinstalleerd)

na de patch rond de 45, en heb wat gespeeld met de settings maar wat raden jullie aan bij Vsync en Definition?

Bewerkt: door KenRosenburg
Link to comment
Delen op andere websites

VSync uit of aan zetten maakt niet zo erg veel uit. Het zorgt ervoor dat de refresh rate van je grafische kaart en beeldscherm zowat gelijk lopen, maar het zorgt er vaak voor dat de prestaties dan wat minder zijn. Als je dus geen last hebt van problemen kan je dit dus uit zetten.

Definition zorgt er voor dat er een soort van motion blur is. Als je snelle bewegingen maakt of snel rond je kijkt zal alles wat waziger zijn. Ik, en vele anderen, vinden dit in het geval van GTA IV niet erg mooi, en zetten het dan ook uit. Deze optie kan je ook makkelijk aan en uit zetten door ingame op P te drukken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...