HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Hallo, Ik weet niet hoe deze missie moet. Je moet dan met een hijskraan zo gast in een gat duwen maar hoe moet dit! Je kan hem niet optillen want er hangt zo grote bol aan! Moet je hem dan een beetje duwen ofzo? Met vriendelijke groet HeerdeTerror, Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Eerst moet je dus al die hutjes of zoiets kapot maken en dan dat toilet in die put duwen, je moet dit niet doen met die hijskraan maar met een bulldozer. Bewerkt: 7 juli 2005 door SayHello! Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Jep, maar dit wordt toch ook uitgelegd tijdens de missie? Reageren
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Eerst moet je dus al die hutjes of zoiets kapot maken en dan dat toilet in die put duwen, je moet dit niet doen met die hijskraan maar met een buldozer. Ow en waarom moet ik dan in die hijskraan?? Maar in iedergeval bedankt ik vond de missie al zo moeilijk :lol: Maar hij klinkt makkelijk Reageren
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Jep, maar dit wordt toch ook uitgelegd tijdens de missie? Jah het wordt wel uitgelegd maar ik kan niet zo goed engels!!! :lol: Reageren
eXperion Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik had er ook wat moeite mee, maar later ondekte dat ik de cement truck moest gebruiken en niet de mobiel-toilet in de rode marker moest zetten Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik had er ook wat moeite mee, maar later ondekte dat ik de cement truck moest gebruiken en niet de mobiel-toilet in de rode marker moest zetten Haha. Het word allemaal in de missie gezegd. Er komt zelf een blauw pijltje boven de cementtruck te staan. En ook staat er get in the cementtruck. Je moet dat mannetje in de kuil duwen met je truck. De truck omdraaien in de rode marker en dan zie je een filmpje in mission passed. Maar voor dit soort vragen hebben wij ook de walktrough. Reageren
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik had er ook wat moeite mee, maar later ondekte dat ik de cement truck moest gebruiken en niet de mobiel-toilet in de rode marker moest zetten Jah en dat deed ik dus ook.Maar ik weet nu hoe de missie moet dus ik ga het straks meteen doen!!!! En nog 1 vraagje!! Hoe moet de eerste missie van die Z? Ik knal al die vliegtuigjes kapot en dan is het niet goed. Hoeveel van die vliegtuigjes komen er wel niet? Gr HeerdeTerror, Reageren
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) ik had er ook wat moeite mee, maar later ondekte dat ik de cement truck moest gebruiken en niet de mobiel-toilet in de rode marker moest zetten Jah en dat deed ik dus ook.Maar ik weet nu hoe de missie moet dus ik ga het straks meteen doen!!!! En nog 1 vraagje!! Hoe moet de eerste missie van die Z? Ik knal al die vliegtuigjes kapot en dan is het niet goed. Hoeveel van die vliegtuigjes komen er wel niet? Gr HeerdeTerror, Er komen heel veel vliegtuigjes... maar die radars die daar staan mogen niet kapot... Er moet er minstens 1 heel blijven... en Zero mag natuurlijk ook niet dood, dus schiet hem niet per ongeluk dood Als je er niet uitkomt kijk eens in de Walktrough Bewerkt: 7 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik had er ook wat moeite mee, maar later ondekte dat ik de cement truck moest gebruiken en niet de mobiel-toilet in de rode marker moest zetten Jah en dat deed ik dus ook.Maar ik weet nu hoe de missie moet dus ik ga het straks meteen doen!!!! En nog 1 vraagje!! Hoe moet de eerste missie van die Z? Ik knal al die vliegtuigjes kapot en dan is het niet goed. Hoeveel van die vliegtuigjes komen er wel niet? Gr HeerdeTerror, Er komen heel veel vliegtuigjes... maar die radars die daar staan mogen niet kapot... Er moet er minstens 1 heel blijven... en Zero mag natuurlijk ook niet dood, dus schiet hem niet per ongeluk dood Als je er niet uitkomt kijk eens in de Walktrough Okey dankje. Ik ga nu meteen ff kijken in de walktrough! B) Reageren
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Hiervoor moet ik eigenlijk wel Off-Topic: De eerste missie van Zero: je moet alleen vliegtuigjes neerschieten die nog een bom bijhebben. Reageren
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Hiervoor moet ik eigenlijk wel Off-Topic: De eerste missie van Zero: je moet alleen vliegtuigjes neerschieten die nog een bom bijhebben. Okey dankje! Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Eerst moet je dus al die hutjes of zoiets kapot maken en dan dat toilet in die put duwen, je moet dit niet doen met die hijskraan maar met een buldozer. Ow en waarom moet ik dan in die hijskraan?? Maar in iedergeval bedankt ik vond de missie al zo moeilijk :lol: Maar hij klinkt makkelijk Je hoeft de hijskraan niet te gebruiken in de missie. De rode marker is er altijd want dat is de plek waar je moet staan als je besluit om een "ritje" te maken met de hijskraan. Maar omdat je hem in de missie ook ziet kun je het idee hebben dat je er in moet. Reageren
sikander Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 heb je een rocket launsher dat kan ook ga naar die plekjes knal die hutjes stuk en daarna pak je die ene auto met de achterkant ga je in de rode markering staan en geen hijskraan ofzo Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ff wa beter uitgelegdt: -ga het bouwterrein op en ga in een buldozer zitten -maak al die hutjes kapot (8 ofzoiets)zorg dat je niet tegen die ontploffende vaten botst! -ga naat dat WC en duw het omver, rol het verder, het gat in -ga in de cementtruck zitten, en rij hem achterwaarts de rode markering in(zorg da je niet te ver rijdt ) -mission passed! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.