P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Ik heb zojuist Deze Fan Arts gevonden, kent iemand deze al? En hier nog een van die aap: Bewerkt: 7 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren
SWYV Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 misschien is die geschrapt voordat gta sa uitkwam Reageren
conquer Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 ja ik heb die wel eens op internet zien staan, ik gloof op www.gtaforums.com , maar ik vind de bovenste artwork het mooist. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Ze zijn wel speciaal... Vooral omdat die persoon niet in SA voorkomt... Er staat Carlos 'Ice' Jones, misschien de hoofdrolspeler van de volgende GTA? Wel mooi gemaakt... DaddyPimp Bewerkt: 8 juli 2005 door DaddyPimp Reageren
Samurai Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 das mooi zeg. misschien een geschrapt personage of in de volgenda game Reageren
MrKooKie Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Het is gewoon Fan Art, want er staat bij GTA Sin City het lettertype van San Andreas in het logo. En ook erboven staat het cage font, beter bekend van Vice City. Ook zien de personages er niet in dezelfde tekenstyle uit als die van de standaard comic designer van Rockstar Games. Het is trouwens dezelfde personage en hij komt uit GTA Sin City en San Andreas volgens de logo's. Bewerkt: 8 juli 2005 door MrKooKie Reageren
Joriz Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Dit is gewoon een of andere GTA Fan die zich zelf had getekend in de GTA Style. Weet niet meer precies welke website dit stond. Iedergeval heb je dit bij fanart ergens gevonden dus het zegt al dat het niet echt is en door een fan is getekend Reageren
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Dit is gewoon een of andere GTA Fan die zich zelf had getekend in de GTA Style.Weet niet meer precies welke website dit stond. Iedergeval heb je dit bij fanart ergens gevonden dus het zegt al dat het niet echt is en door een fan is getekend Én het is geen screenshot. Reageren
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 wel mooi maar het lijkt niet echt op de style (dus niet de manier van het poppetje neerzetten maar het tekenen) van gta sa Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 maar gta sin city was toch een 1aprilgrap Reageren
P-Jamma Geplaatst: 13 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 maar gta sin city was toch een 1aprilgrap Neeh.. de Site was een 1 April grap... Op die site stond dat er officieel bekend was gemaakt dat het nieuwe spel Sin City zou heten... Reageren
victor88 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 als of ze het in de zelfde style zouden doen als sa Reageren
GTA 4 life Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Het is wel wreed maar je kan wel zien dat het eigenlijk niets van gta heeft alleen de stand maar met manier van tekenen dus totaal niet! <_< Reageren
meetlat Geplaatst: 30 juli 2005 Rapport Geplaatst: 30 juli 2005 (bewerkt) Bwaa volgens mij kan het wel maar ik geloof nooit dat het sin city zal noemen maar ik had eens een filmpje gezien van de volgende gta het zacht er erg echt uit en al en dan zart die gozer in een getunde auto... PS:Dat tekenen ligt aan die techniek (blu-ray) omdat alles nou veel beter kan... Bewerkt: 30 juli 2005 door meetlat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.