jeffrey125 Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Geplaatst: 6 december 2011 hallo ik vroeg me af hoe je anderre huizen kan krijgen er is geen cheat er voor (ik ben een cheat speler) dus kan wie weet iets?? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Geplaatst: 6 december 2011 Door dat gebied vrij te spelen Reageren
Jarno91 Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Geplaatst: 6 december 2011 Een safehouse kun je kopen door in deze marker te gaan staan, je moet alleen wel genoeg geld hebben. Als je een rood huisje ziet ipv groen kun je het nog niet kopen Reageren
jeffrey125 Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2011 Een safehouse kun je kopen door in deze marker te gaan staan, je moet alleen wel genoeg geld hebben. Als je een rood huisje ziet ipv groen kun je het nog niet kopen dat weet ik maar hoe kan je die rode huisjes vrij spelen?? Reageren
Jarno91 Geplaatst: 6 december 2011 Rapport Geplaatst: 6 december 2011 (bewerkt) Door de verhaallijn uit te spelen Hier staan ze allemaal en wat je er eventueel bijkrijgt Bewerkt: 6 december 2011 door Jarno91 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.