illnino Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Hallo! Even nog 2 vraagjes: als je al de hoods hebt overgenomen, wordt je dan niet meer aangevallen? Ik zit nog maar in Los Santos en dr was een missie, kzat al vrij ver en toen ging ik bijna dood dus dacht ik, ach ja waarom niet even een leven-cheat gebruiken. Ik deed dat dus en nu bleek dat ik er zoveel geld bij krijg. Ik vond het specialer toen ik moest "werken" om aan dat geld te komen. Weet iemand een handige manier om uw geld of eventueel zelfs al uw geld kwijt te raken? Voorlopig is off-track betting de beste manier maar dat gaat nog langs en dan is er het nadeel dat dat paard soms wint <_< thx grtz ill niño Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Als je hoods hebt overgenomen kan je aangevallen worden door andere gangsters,dan knippert dat stuk rood. Je kan ook om geld kwijt te raken heel veel wapens kopen of wat je zelf al zei. Bewerkt: 7 juli 2005 door *MARCO* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Hallo!Even nog 2 vraagjes: als je al de hoods hebt overgenomen, wordt je dan niet meer aangevallen? Ik zit nog maar in Los Santos en dr was een missie, kzat al vrij ver en toen ging ik bijna dood dus dacht ik, ach ja waarom niet even een leven-cheat gebruiken. Ik deed dat dus en nu bleek dat ik er zoveel geld bij krijg. Ik vond het specialer toen ik moest "werken" om aan dat geld te komen. Weet iemand een handige manier om uw geld of eventueel zelfs al uw geld kwijt te raken? Voorlopig is off-track betting de beste manier maar dat gaat nog langs en dan is er het nadeel dat dat paard soms wint <_< thx grtz ill niño Je eerste vraag: Nee, dan wordt je inderdaad niet meer aangevallen, maar dan moet je wel egt alle gebieden hebben veroverd... je 2e vraag: Je kunt proberen om toch naar de Betting Shop te gaan en in te zetten op het slechste paard... je hebt dan grote kans dat je verliest je kunt ook je geld verbruiken bij bijvoorbeeld de Ammunation, alleen dan ben je wel ff bezig... maar dan heb je wel meteen veel wapens, en ben je een groot deel van je geld kwijt *EDIT: *marco* was me net 5 sec. voor dus heb ik'ongeveer 't zelfde gepost :lol: Bewerkt: 7 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Als je een gebied veroverd hebt kunnen andere gangs dat aanvallen en staat er: "your houd is under attack". A: Je gaat naar het gebied dat in het rood staat te knipperen (op de kaart) en je schiet die andere gang dood. B: Je doet vb een missie van een taxi, brandweer, politie of weet ik veel. Je moet alleen z'n missie starten en direct terug stoppen. Dan is dat gebied terug van jouw (foutje in het spel of zoiets). Om veel geld kwijt te raken: - Huizen kopen - Als je die Off-Track Betting gewonnen hebt niet saven. - Veel wapens en kleren kopen. - Als je in San Fierro zit kan je ook auto's kopen = veel auto's kopen. Edit: Nasty-Toilet-Man en *MARCO* waren me voor. Bewerkt: 7 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.