Dutchy3010 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 De Forumawards zijn weer van start gegaan! Nomineer nu de leden die jij vindt dat een award verdienen. Vergeet ook niet je zelfgemaakte Award badge in te zenden! Interessante links: Nominatieronde Awards badge contest Vragen en Uitleg Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Een mooie traditie op GTAForum. Goed dat 't er weer is! Reageren
Thundercover Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Super! Eens kijken welke leden er dit jaar met de felbegeerde awards aan de haal gaan. Reageren
Megadreams Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Onmisbaar natuurlijk leuk dat het ook dit jaar weer doorgaat. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 De Forumawards zijn weer van start gegaan! Hoera Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 (bewerkt) Mijn eerste forumawards EDIT: dan wil ik ook even iederen succes wensen Bewerkt: 9 december 2011 door bassieboy35 Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 De Forumawards zijn weer van start gegaan! Hoera Hoera! Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Leuk initiatief weer, alleen weinig categorieën vergelijken met vorige edities. Zo mis ik bijvoorbeeld wel 'Beste Graphicus' en 'Beste Computerexpert'. Mijn eerste forumawards Volgens mij heb je er al één meegemaakt...? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Volgens het forum wel maar toen was ik nog niet actief Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 @Jesperkaj. Ik mis ze ook ja.... Toch wel jammer, nu worden namelijk veel mensen toch buiten spel gezet omdat die niet meer zo veel bezig zijn met GTA Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Alleen weinig categorieën vergelijken met vorige edities. Zo mis ik bijvoorbeeld wel 'Beste Graphicus' en 'Beste Computerexpert'. Opzich kan ik de uitleg die Dutchy daarbij geeft wel begrijpen, maar ik ben het ook met je eens dat het dit jaar wel erg minimaal is zo. Naast die twee die jij opnoemt, mis ik dan nog "Beste nieuwkomer", "Beste savegamer", "Beste/Leukste signature", "Beste Gameskenner", "Beste topic" en "Uitspraak v/h jaar". Dan is het naar mijn idee nog steeds 'back to basic', maar toch ook een stuk minder uitgebreid dan vorig jaar. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ik ben benieuwd wat 't gaat worden qua nominaties! Ik ga dit jaar denk ik weer geen nominatie insturen, vind het altijd zo enorm moeilijk er eentje in te vullen. Ik krijg altijd maar minder dan de helft ingevuld. Voor de rest weet ik niemand meer voor omdat ik gewoon vergeten ben wat er zich afspeelde afgelopen jaar rond die categorie. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Leuk dat het dit jaar ook weer word gehouden, een traditie wel natuurlijk. Word weer spannend. Reageren
TekaLoca Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dit jaar stem ik niet mee. Voor 3/4 weet ik echt niet wat invullen dus laat ik het liever zitten Iedereen succes gewenst! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.