norik Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Cool ik mis er 2 de slechtste topic (zoek:mense afknalle) en slechtste nieuwkomer(ik ben 1 jaar lid en maar 78 berichten) hopelijk krijg ik die 2 Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dit jaar stem ik niet mee. Voor 3/4 weet ik echt niet wat invullen dus laat ik het liever zitten Iets is beter dan niets, nietwaar? Bovendien heb je nog iets minder als een week om er over te denken. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Vriendjespolitiek en corruptie. Nee grapje. Reageren
Basssss Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Vriendjespolitiek en corruptie. Pssst, wil je makkelijk 5 euro verdienen? :$ Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Dit jaar geen beste modifcatie? Reageren
Sentasi Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Zeker wel, kijk nog maar eens goed. Tweede van onder. Reageren
.Levi. Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Alle leden die een kans maken om uit een van de categorieën te winnen, heel veel succes toegewenst. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Zeker, iedereen veel succes! Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Na een jaar of 4 ga ik me er eens een jaartje lekker buiten houden en vanaf de zijlijn toekijken, ik ben te inactief geweest om fatsoenlijk te kunnen nomineren. Iedereen veel succes en plezier toegewenst! Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Ja leuk, daar zijn ze wel weer. Super dat dit ook dit jaar weer wordt georganiseerd door de admins. Leuk initiatief weer, alleen weinig categorieën vergelijken met vorige edities. Zo mis ik bijvoorbeeld wel 'Beste Graphicus' en 'Beste Computerexpert'. @Jesperkaj. Ik mis ze ook ja.... Toch wel jammer, nu worden namelijk veel mensen toch buiten spel gezet omdat die niet meer zo veel bezig zijn met GTA Beste graficus zit wat mij betreft er zeker wel in, maar dan verbloemd, in de award badge contest. Zie ook de uitslag van vorig jaar ter illustratie. Voor de grafische talenten, stort je op die contest! Genomineerden succes, leden, succes met stemmen! Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 9 december 2011 Rapport Geplaatst: 9 december 2011 Alle leden die een kans maken om uit een van de categorieën te winnen, heel veel succes toegewenst. Dat is iedereen dus; beste lid, beste SL, beste ML, enz enz Reageren
.Timothy Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Dan wens ik bij deze iedereen - dus ook @gerald - succes! Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 december 2011 Rapport Geplaatst: 10 december 2011 Dan doel ik natuurlijk voornamelijk op de andere categorieën. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 december 2011 Het stemlokaal is geopend! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.