PrioX Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Leuk dat ik toch nog eens genomineerd ben! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Ik vind het ook grappig dat ik meerdere keren ben genomineerd, ben maar een maand of 2 weer actief en niet dat er zoveel mensen zijn die me nog kennen ;P Reageren
Basssss Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Succes iedereen die genomineerd is. Ik ben nu al benieuwd naar de uitslag. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Inderdaad, iedereen succes! En denk eraan; niet op jezelf stemmen, hè.. En mocht je dat toch willen gaan doen, bekijk even wat er vorig jaar gebeurde met de op-zichzelf-stemmers... Publiekelijke Schandpaal Forumawards 2010. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Inderdaad, iedereen succes! En denk eraan; niet op jezelf stemmen, hè.. En mocht je dat toch willen gaan doen, bekijk even wat er vorig jaar gebeurde met de op-zichzelf-stemmers... Publiekelijke Schandpaal Forumawards 2010. Als je dat blogitem leest, weet je dus dat je prima op jezelf mag stemmen. Zolang je uiteindelijk ook de beste blijkt in die categorie, getuigt dat juist van zelfkennis Reageren
PrioX Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Het ziet er wel een beetje vreemd uit, op jezelf stemmen. Ik heb toch maar op iemand anders gestemd. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Ik zeg: Goed bezig! Ik heb inmiddels ook gestemd, zal niet vertellen op wie en wat, maar moet zeggen dat ik in iedere categorie de kwaliteit van de genomineerden erg dicht bij elkaar vind liggen, moeilijk kiezen is het zeker. Betekent wellicht dat er wat serieuzer is genomineerd dit jaar. (...)Ik wist wel dat een reactie van jou niet lang zou uitblijven. Reageren
Megadreams Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 (bewerkt) Ik heb ook allang gestemd en natuurlijk bij "Beste ML" niet op mezelf. Leuk dat ik ook dit jaar ben genomineerd maar dan in een vele spannendere categorie. :$ Bewerkt: 20 december 2011 door Megadreams Reageren
NandroDavids Geplaatst: 19 december 2011 Rapport Geplaatst: 19 december 2011 Ik heb ook allang gestemd en natuurlijk bij "Beste ML" niet op mezelf. Leuk dat ik ook dit jaar ben genomineerd maar dan in een vele spannendere categorie. :$ Jij bent dan ook helemaal geen Megalid Zo ken ik er ook nog wel een: ik heb niet op mezelf gestemd bij "Beste Administrator"... Reageren
Silverbyte Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ik ben dit jaar niet genomineerd -hoe verrassend! Stemmen was dit jaar lastig, want in veel categorieën gaat het echt gelijk op. Serieuzere nominaties dan vorig jaar, lijkt het. Ik ben benieuwd. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 20 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Serieuzere nominaties dan vorig jaar, lijkt het. Inderdaad, en dat vind ik een hele vooruitgang. Als dat het gevolg is van het minder aantal categorieën, ben ik zeer blij dat we dat besloten hebben. Reageren
Megadreams Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ik denk vooruit. Het was eigenlijk gewoon een typfout. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ik heb mijn keuzes gemaakt, ik ga stemmen. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 20 december 2011 Rapport Geplaatst: 20 december 2011 Ook geen vrouwelijke kant om het beide tegelijkertijd te doen? Zat net zo, eerst rustig overdenken, nachtje over slapen, dan pas stemmen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 december 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 23 december 2011 Denken jullie aan het stemmen? De stembus sluit bijna! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.