Jump to content

Hoge temp. laptop.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Een kennis heeft een Dell inspiron n5010 waarvan de temperatuur redelijk hoog is. (kijk naar het plaatje)

Is dit normaal?

Bewerkt: door kelwin
Geplaatst:

Komt omdat hij op High Performance staat (Hoge Prestaties), ik had vroeger ook een laptop die warm werd. Kan verder geen kwaad ;)

Geplaatst:

Ik las op internet dat de gemiddelde temperatuur 40 en 50 graden is, dus die van jou is gewoon in orde lijkt me

Als je gaat gamen kan de temperatuur wel 60 graden worden maar zolang hij hem koelt is er weinig aan de hand. Als hij echt te warm wordt sluit de pc volgensmij automatisch af, dat is bij mij wel zo tenminste :puh:

Dit is nog niks. Mijn laptop haalt vrijwel constant temperaturen van 65 en hoger. :puh: Hij blijft gewoon prima draaien, alleen beetje vervelend als je hem op schoot hebt... Als ik zware programma's draai komt hij soms boven de 90. :puh:

Bewerkt: door Kloep

M'n pa's laptop word ook ongeveer zo heet als GTA IV aanstaat, alleen het is niet hinderlijk ofzo, alleen staat die laptop op een bureau of tafel waar dingen voor zn luchtuitlaten staan? want daardoor kan die ook heet worden omdat die zn warmte niet goed kwijt kan. :puh: (ik denk dat je daar al aan gedacht maar ik zeg het even. :$)

EDIT: Die resolutie is best mooi en helder trouwens. :o

Bewerkt: door Green-VICE-Green

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...